- 

Oj det verkar vara svårt det där med syskonvagnar...vet flera som forskar för fullt på vilken de ska köpa, sen är de ju så jäkla dyra.Carizma skrev 2010-04-15 10:18:54 följande:Börjar bli lite stressad över detta med vagn nu och tänkte höra om ngn har ngr tips.Jag är ute efter en syskonvakn som är lättkörd o praktisk samt att den inte får vara bredare än 80,för att kunna komma in genom ytterdörren. Ngn som vet ngn bra eller hört gott om ngn? - 

Duktigt Miliam

- 

Jag har precis köpt en sulky som man bara kan slänga i och ur bilen när man ska iväg. En Akta Graco Mirage plus....är jättenöjd

Lex vaknade 6 i morse och vägrade somna om...har aldrig hänt förr, jag är helt slut nu. - 

Jo jag vet att jag är lite bortskämd som brukar få sova till 93 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-04-16 16:08:38 följande:Här väcks man alltid halv6-6 tiden. Glad när båda sover till kl7
  Jag har bara gått och väntat på att det ska ta slut men jag HOPPAS att det här bara var en engångsgrej  
                     - 

Lex går!!!
  Stappligt och inte så långt i taget men han kan och vill iallafall  
 - 

Jäklar vad fort det går...nu under kvällen har han gått jättemycket genom hela hallen och även bärandes på en tung lampa
  De är ju så söta när de går  
 - 

Jag är hemma till september då ska Lex börja på dagis. Jag kommer jobba 70% det gjorde jag innan åxå. Jäklar vad krångligt det verkar vara med syskonvagnar och sånt....jag väntar nog tills Lex kan ha ståbräda så blir det enklare

- 

Vad svårt det är att få något gjort i trädgården nu...Lex vill ju vara med men ledsnar så fort och han sover bara runt 40 min så man hinner inte få något gjort då heller. Var lättare förra året när han sov sig genom allt
  Det blir typ lite krattat då och då...kommer ta flera veckor innan man är klar  
 - 

mrs Soffi: GRATTIS

Jag träffade en kompis idag som har BF i maj...så mysig mage hon hade
  ...men hon tyckte inte den var så mysig själv längre  
   - 

Å då är det ju inte så långt kvar för dig nuCarizma skrev 2010-04-21 19:53:27 följande:mrsSoffi - Säger grattis igen här oxå Hahaha jag förstår din väninna, känner mig själv som en flodhäst just nu med min stora mage Min sambo o alla andra tycker den är superfin men ja.. ♥Själv är jag nu i v.31 (30+4) så har 65 dagar kvar♥. Kommer kännas som en dryyyyyg väntan nu fram tills midsommar...ska bli spännande o se om bebisen vill titta ut då
  men det är ju lätt för mig att säga