• rabarber

Mammakläder från H&M?

Bor i en stad där det finns dåligt utbud av mammakläder. Vill inte lägga ner så mycket pengar på just speciella mammakläder men några basplagg är ju bra att ha, tex byxor som är sköna.

Har sett att H&M har ett par Leggings i jeans på deras hemsida för 199:-. Är det någon som testat dem? Är de sköna? Hur snäva är dem? Vilken färg är snyggast i verkligheten?

Andra tips på mammakläder till rätt pris är också välkomna :)

• Svar på tråden Mammakläder från H&M?
  • Myran 08

Vet inte om du gillar att gå i mysbyxor hemma. Jag köpte ett par mamma mysbyxor att ha hemma för 199 kr på HM, dem är kanon sköna. Verkligen ett par jag rekommenderar.

• rabarber

Myran 08. Jag har en del byxor sedan förra grav att pysa runt i hemma. Är nu ute efter ett par jag kan visa mig i ;)

Empan81. Ska kika in där, någon särskilt byaxa du är nöjd med?

• Myran 08

Jag köpte ett par jeans på polan och pyret hösten 2007, så de har sköna byxor också tycker då jag. Använder de jeansen idag med nr 2 och älskar dem.

• rabarber

Ja jag har också ett par bra jeans sedan förra grav som jag gillar, de är från Lindex. Men nu skulle jag vilja ha ett par jeanstights som passar bra till tunikor och längre tröjor utan att det ser klumpigt ut med "vanliga" jeans eller "kallt" ut med vanliga typ bomulstaights. Är lite svårflörtad ;)

• jerkalina

Jag ´har de från h&M och de är superbra

• Morsan

Jag har både mammajeans (499 och mammajeansleggings (199  från h&m, och de är skitbra faktiskt. Bättre än deras "vanliga" jeans som jag aldrig gillat.

• Morsan

Blev lite konstigt i mitt inlägg, istället för smileys ska det stå :-

• camillaoadde

jag har dom mörka jeans leggingsen från hm och jag är nöjd men jag tycker att mudden över magen kanske kunde varit högre för den glider ner alla redan :) är endast i vecka 21 så vi får väl se om ja kan ha dom i slutet. Dom mörka var snyggast i verkligheten, dom ljusa såg tantiga ut enligt mig. :)

Svar på tråden Mammakläder från H&M?