• Gung Ho

Varför nojjar man så mycket i början av en relation??

Rödaskor skrev 2010-03-01 21:29:52 följande:
    Det är väl ett tecken på att man verkligen gillar killen. Jag kan likadan ibland det går i perioder. Man får såg till sig själv att lugna ner sig lite och vara lika cool på insdian som på utsidan. Det gör man bäst genom att sysselsätta sig med annat så man inte sitter framför datorn och undrar varför han aldrig hör av sig
    Jag tycker det är ett tecken på att man har dåligt självförtroende eller att man kanske ger upp för mycket av sig själv när man är intresserad av ngn. Att i förbifarten undra varför han tex inte kontaktar en online är en sak, men att nojja på det sätt TS beskriver är inte bra. Sedan kan det nog bero en del på ålder. Jag tror att med ngr år på nacken blir man mer självsäker och 'självcentrerad' (i ordets bra betydelse).
  • Gung Ho
    Anonym skrev 2010-03-01 22:18:13 följande:
    Jag är 33 och blir bara värre och värre.Nej, det är inte bra, som sagt, men det behöver inte bli bättre.
    'Its all in the mind' som jag brukar säga. Man har makt över sitt eget sätt att tänka, även om det inte är lätt att förändra sitt beteende och/eller sin självkänsla. Jag kämpade själv i åratal tidigare i livet.
Svar på tråden Varför nojjar man så mycket i början av en relation??