Inlägg från: iAnnaMaria |Visa alla inlägg
  • iAnnaMaria

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jag skulle köpa 26 :) 2 cm för stort blir glappigt. Fötterna växer ju inte allt för fort nu så det kommer nog fungera ett tag :)

• iAnnaMaria
    Wilmis07 skrev 2010-04-11 20:20:02 följande:
    Ni som har barn som är runt 90 cm långa vilken storlek har ni fix skaljacka? Om det dyker upp någon bra rabattkupong så blir det nog en sådan att varva pop skaljackan med.
    98 fick det bli :)
  • iAnnaMaria
    winters skrev 2010-04-19 08:16:54 följande:
    näe, jag såg de inte heller på den ordinarie rean, men Kållered är en bra butik, där går det ofta att fynda! :)
    Ja jag håller med :) Kållered är bäst :P
  • iAnnaMaria

Är det bara jag som är blind eller varför finns det inga ytterkläder på hemsidan? till barn alltså

• iAnnaMaria
    Skytten75 skrev 2010-05-23 21:43:18 följande:
    Oj, det tänkte inte på. Hur ska den vara plomberad? Kunde dem inte ha sagt det då. 
    En plastbit som håller ihop trosans fram och bak kant.. Så man inte kan ta på sig dom med andra ord...
  • iAnnaMaria

Jag fick också 3 sms... Haha tjatar ju hål i huvudet på en :D.. Jag hoppas på barnkläderna!

• iAnnaMaria
    Ruso skrev 2010-07-29 23:42:12 följande:
    Men oj...kostade 4 byxor, 2 vindfleece och en skaljacka 380 spänn???

Här kostade skaljackan 279... fanns dock bara en i fel storlek, men jag snodde åt mig båda windstopperfleecen som fanns, men de kostade 199 per styck och så 2 för 1... så 199 för två...  Jag fattar inte hur ditt kunde kostaq 380, vad kostade jackan och fleecen då?
    Japp allt gick på 380 kr :D... Det var 2 för 1 och så hade jag 30% på valfri vara. Jag är nöjd :D
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11