Inlägg från: iAnnaMaria |Visa alla inlägg
  • iAnnaMaria

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jag fick 30% på valfritt barn, dam och underkläder på posten...

• iAnnaMaria
    star67 skrev 2010-10-17 22:25:00 följande:
    vilken är mer användbar till vår / början av höst, Windstopper flecce eller en ON THE PEAK SOFTSHELL JACKA??
    NI SOM HAR HAFT BÅDE ??
    soft shell! Den är ju helt vattentät dessutom, och vindtät. Min son har haft den i spöregn och vart torr och varm
  • iAnnaMaria
    star67 skrev 2011-01-14 14:34:41 följande:
    ert barn som var runt 90 cm vilken stl hade de på fix overall, jag köpte en stl 92 på rea på nätet till honom och jag var 100% säkert att den skulle passa honom till nästa år, men nu jag misstänkar att den blir för litet vad tror ni?? han har nu en från kappahl baby stl 80 ca 70 cm lång och den från fix stl 92 är 80 cm lång o han är nu 80 cm lång men har kollat på kurvan så han blir ca 90cm feb nästa år. vanliga kläder han har stl 80, 86.
    jag skulle ta 98!! MIn kille är 98 cm och har 104, skulle kunna ta 110.
  • iAnnaMaria
    ZZ12 skrev 2011-01-15 17:23:05 följande:
    Är det ngn som kan rekommendera Lindex vinteroveraller???  Är de bra i kvalite? Vattentäta?
    Ja fix iaf.. jätte nöjd!!! Min son har nog utsatt den för det mesta och han är varm och torr :)
  • iAnnaMaria
    ami skrev 2011-01-16 00:04:18 följande:
    Vi köpte fix överdragsbyxor/skalbyxor till Mini förra året men tyckte de var totalt värdelösa. De var absolut INTE vattentäta utan blev dyngsura framförallt nertill ända upp till knäna (konstigt nog med tanke på att det var hällor under stövlarna) men även mer än fuktiga på knän och bak. Var dessa ett måndagsexemplar tro?
    Tidigare har vi haft flera par Polarns samt ett par Everest. Dessa har varit helt vattentäta. Visst, våran Mini badar gärna i vattenpölar :) så helt vattentäta byxor är ett måste. Vågar liksom inte köpa Lindex igen, om de inte är helt vattentäta faller ju funktionen, vi har inte särskilda regnkläder till Mini. Synd, eftersom Pops ju är ganska dyra.
    Mina höll tätt så det kanske var ett måndags ex :P
  • iAnnaMaria
    Enensammamma skrev 2011-01-20 16:06:44 följande:
    Ni som har FIX overallen. Är ni nöjda so far? Vad tycker ni om overallen?

Jag är supernöjd!  Dottern har aldrig varit för kall eller varm eller våt i vinter. Sen gillar jag skarpt att den är förstärkt i rumpa och på knäna. Fattar inte varför inte alla barnoveraller är det. Man läser ju jämt att dom är ruggade på knän och i rumpan liksom. Hur kul är det? En sån vill man ju inte köpa bagagnad sen
    Jag är också super nöjd med min!! Håller sig torr varm och hel.
  • iAnnaMaria
    winters skrev 2011-01-25 22:08:25 följande:
    Vet inte om det är någon som bor i ett EU-land här, men har ni sett att Lindex har webbutik i alla EU-länder nu?!
    Sverige är väl ett EU land :P
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11