Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Skulle vilja ha dem också....ingen 30% rabatt??????

• Rosenbarn
    Thegran skrev 2010-03-11 06:56:03 följande:
    Kappahl har 30% på ett köp för vip-kunder idag, mot uppvisade av sms.
    jag hoppas på nå bra,,synd de inte gällde rea
  • Rosenbarn
    anette 81 skrev 2010-03-11 19:36:31 följande:
    fanns inte rätt storlek
    VAd ska du ha jag har 100 på min son född maj 08.....
  • Rosenbarn
    winters skrev 2010-03-11 22:20:18 följande:
    Jag fick en inbjudan till VIP-kväll på min Lindex-butik (Kungsbacka) på torsdag. 25 % på ett helt köp! :) Ska alla Lindex-butiker ha det?
    inte fått något av min butik
  • Rosenbarn

Jag var inne på Lindex i veckan  för att reklamera en tunika. De var så otrevliga- klänningen färgade av sig massa efetr 3 tvättar- Förstört massa kläder De skulle först inte ta den tillbaka, då visade jag på alla vita blommor på tunikan de var blå. Oj då får pengarna tillbaka...eller något annat. Men den hade sålts på rea så skulle bara få rea priset- VA!! Då blev jag irreterad och sade de ska inte spela någon roll!! Jag ska ha pengarna tillbaka!! Till slut så ....då tog en annan klänning så hoppas de inte ska strula nu. Man borde spara ALLA kvitton

Jag ska lämna tillbaka en annan body jag köpt också då den hade trasig söm

Tycker Lindex har mycket fint nu MEN så trist att servicen ska vara så  taskig!

• Rosenbarn
    Lejån skrev 2010-03-14 21:28:42 följande:
    Ja, spara alla kvitton ska man absolut göra just i reklamations-säkerhet. Det är ju trist att köpa ngt på fullpris som sedan blir rea på så att man inte får alla pengar tillbaka om det blir så.
    Men hur länge ska man behöva spara kvitton????
  • Rosenbarn
    Snorky skrev 2010-03-15 00:38:15 följande:
    Ja, de är allt annat än vänliga på Lindex i Örebro... det finns speciellt en häxa där som inte är riktigt klok, otrevligare människa får man leta efter. Hon stod och skrek rakt ut att jag hade dragit sönder ett par jeans en gång när jag skulle reklamera... totalt oproffesionell! Oavsett så ska väl ett par jeans hålla för att dra i, annars måste det vara taskig kvalitet. Sen dess reklamerar jag ALDRIG i den butiken mer.
    Vet nog vem du menar för de v ar hon...
  • Rosenbarn
    Lejån skrev 2010-03-14 22:13:06 följande:
    Har reklamerat en vinterjacka utan kvitto. Men det verkar vara rätt olika hur man blir bemött.
    Kollade lie igår. Ska man byta en vara kan de kräva kvitto för att byta. Men ska man reklamera en felaktg vara ska man inte behöva ha kvitto- alltså vid en reklmation. Men frågan är vad som gäller som vanligt slitage?ch hur änge sedan köpet Det står dock inte! POP är MCKET mera tillmötesgående! Men fråga alltid bätre än att vara oviss.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11