Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Man säger ju en 0.5-1 cm på vår/sommar skor inte mera::::

• Rosenbarn
    Ruso skrev 2010-03-15 16:25:57 följande:
    Fast 0,5 skulle jag aldrig köpa - foten åker fram ca 0,5 cm när man går, så då vinns absolut inget växtutrymme. 1-1,5 har jag hört, och det brukar jag gå efter, då har man 0.5 - 1 cm att växa på, och det brukar räcka för barnen under en säsong.
    <Nä inte jag heller men de är de skoaffären sade till mig...Brukar köpa 1 cm annars blir så lätt för stort
  • Rosenbarn

Hur lång tycker ni denna ska vara ?? till knän str 74. missade rätt bild men denna klänning

• Rosenbarn
    Rosenbarn skrev 2010-03-18 21:31:18 följande:
    Hur lång tycker ni denna ska vara ?? till knän str 74. missade rätt bild men denna klänning
    vsd tror ni??
  • Rosenbarn

Har en Me and I tunika i str 74/80 med flugsvampar. Vad tror ni kan man kan ta för den. MEGA stor str ju. Den är helt  ny....

• Rosenbarn
    Thegran skrev 2010-03-20 08:04:52 följande:
    Någon som har tips på fina kläder att fota en 16 månaders i? :)de får gärna gå i blått, hon har otroligt blåa ögon så det matchar bra.ska åka och fota dottern imorgon och kom på att jag måste ha nå fina kläder :)vad tycker ni? klänning med bara ben och fötter eller leggings till m. bara fötter?
    fotografer gillar bara ben o armar- då kommer barnet fram tig bilder på vår 5mån och 22 månaders i veckan
  • Rosenbarn
    Måledal skrev 2010-03-23 10:01:25 följande:
    Har du nån erfarenhet om deras fleecefodrade regnställ???Eller är det nån annan som vet om det är bra?
    Har det och de är toppen tycker ja, Helt klart värt sitt pris
  • Rosenbarn
    Februarii skrev 2010-03-23 20:19:44 följande:
    Hoppas inte :( Har köpt matchande till barnen som jag inte tänkte ta fram förrän till ett kalas. Fult av Lindex om det är något fel på dem... Fanns det mycket av många stl?
    Här i Örebro såg jag inte att de reades. Dock kanske jag ska ta och tvätta dem för jag tänkte använda dem i vår/sommar inte nu... Har inte kvar kvitto för de tog de när jag rekla´merade en klänning,,,,

Skumt att de reaR REDAN???
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11