Inlägg från: Hejpådig |Visa alla inlägg
  • Hejpådig

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Myran2007 skrev 2010-03-16 09:59:51 följande:
    Hos mig damp det just ner 2st Lindexkuponger med posten´. 30% på valfri vara och 30% på ett ytterplagg (dam och barn).
    ingen som vill dela med sig av koderna? =)
  • Hejpådig
    Ruso skrev 2010-03-16 12:59:00 följande:
    30% på valfri vara LC1011130% på valfritt ytterplagg LC10112
    tackar tackar =)
  • Hejpådig

för ett kort tag sedan kom det in en blå jacka med vita blommor- men den försvann lika snabbt- någon som vet vilken jag menar, stl 86-122cl, den kan väl aldrig ha sålt slut så snabbt? ville ha en nu nämligen...

• Hejpådig
    Buttelina skrev 2010-03-16 14:15:30 följande:
    men det var samma sak med vissa andra varor... de kommer säkert upp på nyinkommet snart
    men den har varit borta länge nu *snyft*
  • Hejpådig
    Pearl22 skrev 2010-03-19 19:40:27 följande:
    Precis vad jag betalade också :) Hann roffa åt mig den sista av min storlek innan de tog slut. Hoppas nu bara jag kan ha dem... Håller på att gå ner i vikt så jag hoppas att de inte visar sig vara för stora för mig nu. De ser verkligen sköna ut, längtar tills jag får hämta ut dom
    mina var iofs för stora, har gått fr 42 ner till 40 men jag la undan ett par snabbt i affären idag så kan jag byta imorgon tänkte jag. men hade jag inte gått ner i vikt hade 42 suttit som ett smäck =)
  • Hejpådig
    Pearl22 skrev 2010-03-19 19:50:55 följande:
    Tror de är helt slut på webshoppen. Jag fick bara fram bilden när jag gick via min orderstatus. Det går bra att byta storlek alltså ifall det finns i butik? Tänkte ev att jag i så fall provar dem i butiken när jag hämtar ut paketet så då kanske jag får ett par som passar bra.
    ja man kan byta i butik. annars begär jag pengarna tillbaka o köper de i butiken,iofs förlorar jag 10% då, men som sagt ska ej vara några problem.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11