Inlägg från: Hejpådig |Visa alla inlägg
  • Hejpådig

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

slog till på de fina fleecen imorse för 99 kr, blev dessutom ännu bllligare med 50 kr rabatten =))

• Hejpådig
    alvide skrev 2010-12-01 22:17:05 följande:
    Japp, det är årets och det är 10000 vattenpelare.
    Hört så mycket negativt om FIX ytterkläder.Så jag undrade lite.
    har fixoveraller till barnen-årets- är supernöjd! varm torra o snygga!
  • Hejpådig
    jannah skrev 2010-12-09 22:13:00 följande:

Rabattkoden FB10000 ger 50 kr. i rabatt om man handlar för minst 150 kr. Den funkar tillsammans med 25% på ett helt köp! Glad

tack! vilken rabatt det blev ihop! *nöjd*
  • Hejpådig
    kalmar brud skrev 2010-12-16 07:14:24 följande:
    50% rabatt på valfritt damplagg (Ange internetkod: DKEC1050)
    lindex?
  • Hejpådig
    jannah skrev 2010-12-17 12:25:23 följande:
    Ojdå! Nu måste nog Lindex ha en bugg i sitt system, eller nåt...

Gick in och skulle beställa ett par jeans för 50%-koden (är ju höggravid nu, så det är ju egentligen lite riskabelt att beställa vanliga jeans innan man vet om man kommer i dom sen eller inte Flört), och när jag gick in under 'Mina sidor' fanns det två olika koder för 50% på valfritt damplagg. Jag registrerade en av dom, la en tröja till dottern i kundvagnen och tänkte bara testa om den andra koden kanske skulle dra rabatt på den tröjan också... Men då ser jag att dom dragit av 199,50:- två gånger (jeansen kostade 399 , alltså har båda koderna registrerats och jag har fått jeansen gratis... Drömmer Oooops! Får väl se om det upptäcks sen, förmodligen kommer väl nån lägga märke till det... Men det kan ju vara värt ett försök! Flört
    de kommer maila dig att det är en ogiltlig beställning o sätta tillbaka pengarna, så hände för mig e gång o jag skämdes faktiskt.....
  • Hejpådig

jag har shoppat på rean idag- stängt söndagar annars men på annandagen har väl kedjor som lindex öppet!?! hittade en massa fint

• Hejpådig
    Tessou skrev 2011-01-07 18:04:43 följande:
    Är också sugen på den.. visst är den marinblå? Vad är det för slags foder inuti?
    vet inte mer än det man ser på bilen, tunt fodrad hoppas jag, ska ju vara en vårjacka om den kommer in nu kan man tycka?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11