Inlägg från: Hallonmaja |Visa alla inlägg
  • Hallonmaja

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Vad fina caprijeansen med rosa muddar är! Har nästan lust att köpa en större strl så att dottern kan ha dem som vanliga jeans först

• Hallonmaja
    h80 skrev 2010-04-25 16:04:10 följande:
    det har jag gjort
    Aha, fler som tänkt som jag Hur många storlekar gick du upp? Blev de väldigt stora i midjan och väldigt pösiga?
  • Hallonmaja
    h80 skrev 2010-04-25 19:10:51 följande:
    min tjej är 80 cm lång o har 80-86 i vanliga fall. Nu tog jag 98, det blev jättebra.
    Min tjej är runt 87 cm lång och har 92 i jeans så kanske 104 borde bli bra. Såg att det fanns några kvar i butik, hoppas de finns kvar tills imorgon!
  • Hallonmaja

Vad är det som gör att vissa får sms:et och vissa inte? Är medlem i Lindex club och handlar mycket där. Ändå inte fått nåt sms =/ Har så mycket jag behöver köpa så det vore perfa med 25% på ett helt köp!

• Hallonmaja
    Hallonmaja skrev 2010-04-28 19:15:59 följande:
    Vad är det som gör att vissa får sms:et och vissa inte? Är medlem i Lindex club och handlar mycket där. Ändå inte fått nåt sms =/ Har så mycket jag behöver köpa så det vore perfa med 25% på ett helt köp!
    Aha, läste att man ska dra sitt kort 3 ggr/mån. Det tycker jag att jag borde gjort, är ju där för jämnan känns det som Hoppas på att få sms:et av h80 istället {#lang_emotions_laughing}
  • Hallonmaja
    Rosenbarn skrev 2010-04-28 19:36:05 följande:
    Tack H80 Nu ska de shoppas Blir Ida Bodyn till tösen med matchande Emil tröja till sonen. Bamse body samt en klänning samt lite annat smått. Behöver underkläder till mig själv också---barn förändrar ens kropp....
    Åh fick du sms:et? Jag väntar fortfarande, men då kanske det bara tar lite tid.
  • Hallonmaja
    h80 skrev 2010-04-28 20:07:18 följande:
    du borde ha fått det
    Har inte fått det. Har provat att stänga av och sätta på mobilen. Konstigt!

Ingen annan som kan tänka sig att skicka vidare sms:et till en kvinna i shoppingnöd? {#lang_emotions_laughing}
  • Hallonmaja

Gick finfint att handla för sms:et jag fick av Rosenbarn igår. Tack! Köpte de superfina baggy caprijeansen med rosa mudd (köpte stor storlek så dottern kan ha dom som vanliga jeans), 3 capri-tights bl.a. röd- o vitrandiga fiiina, rosa solhatt m stjärna och vit baströja. MASSA rabatt blev det, fick ju 3 för 2 också *nöjd*

Hittade dock inga mjukis-shorts. De finns ju på hemsidan, kanske var slut i butik, fanns ingen att fråga hellet. Köpte ett par rosa på HM istället. Dessa är iofs fina:

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=7702885&path=3403475;3215210;3232580;8612663

• Hallonmaja
    Tokmaja skrev 2010-04-29 08:58:48 följande:
    Är det någon som vill skicka mig ett sms också? Inboxar gärna mitt nummer, bara jag vet till vem :) Har tittat ut en hel del på Lindex som jag tänkt att inhandla ;)
    Kan skicka vidare till dig om du inboxar ditt nummer.
  • Hallonmaja
    snoozen skrev 2010-04-29 19:55:03 följande:
    Får man fråga om det går bra hit med
    Det går bra! Fick ju själv hjälp igår
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11