Inlägg från: Hallonmaja |Visa alla inlägg
  • Hallonmaja
    LillaJag89 skrev 2010-04-30 19:35:26 följande:
    måste fråga, är de bara jag som kan tänka mig att ha detta som en vanlig suit på sommaren? eller lyser den pyjamas? ;D så inte folk tror jag glömt klä på dottern ;D www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=7...
    Älskar mumin-pyjamasarna, men har också varit lite rädd för att folk ska tro att jag glömt klä på henne

Hur länge räcker 30%-checken?
  • Hallonmaja

Nån som vet om det finns något rabatt-erbjudande på Lindex internetshop nu? Har för mig att de haft 10% ett tag, men det verkar vara borta nu. Ska handla lite barnkläder, bl.a. det supersöta bamse-setet med shorts och top. Ska snart till Mallis så då gäller det att ha sommarkläder

• Hallonmaja

Dessa verkar snygga, typ till en jeanskjol:

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=8925118&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365

Är det samma material som på barnstrumpbyxor, fast utan fot? Eller är det som tjockare nylonstrumbyxor tro? Detta är nackdelen med att handla på nätet, vill ju helst KÄNNA på plaggen

• Hallonmaja
    passau skrev 2010-05-05 07:33:35 följande:
    har liknande sedan tidigare år... typ liiiite tjockare strumpbyxor= går lätt sönder...
    Aha...då blir det inga sådana!
  • Hallonmaja
    Glittrax skrev 2010-05-06 10:11:47 följande:
    ok.. 2-3 stlk större alltså, de verkar inte vara alltför stor i midjan då heller.. min dotter har 98 så då blir kanske 116 bra, men det låter stort!
    Min dotter har mellan 92 och 98 i byxor, men tog 110 på jeansen med de rosa muddarna. Blev perfekt. Tog först 104 men fick byta till större då de skulle bli pösiga och fina De är verkligen snygga!
  • Hallonmaja

Har de nån ny rea på Lindex nu eftersom alla verkat shoppa så mycket idag?

dotter 2008 & bebis i magen bf 7/3-11
  • Hallonmaja

På mitt Lindex hade dom förra årets vinteroveraller med på rean och dessutom 2 för 1. Så jag fyndade två FIX-overaller för 499 kr! Ska se vilken storlek som blir bäst i vinter och så säljer jag nog den andra. Köpte lite höstnytt också. Bilder finns i bildtråden, men det blev konstig färg på overallerna, det är en FIN rosa färg

• Hallonmaja

Är det någon som har erfarenhet av FIX vinteroveraller? Är de bra?? Har bara haft overaller från PoP förut.

• Hallonmaja
    mellerud skrev 2010-08-01 22:49:29 följande:
    Vi hade en förra vintern, tyckte den var jättebra. Sonen var varm och torr hela vintern!!Solig
    Låter bra!! Nån som vet hur FIX vinteroverall är i storleken? Provade nämligen 98 nu på min tjej som är 2 år och 4 mån och visst var den rätt stor, men undrar om den kommer räcka ända till typ mars nästa år?
  • Hallonmaja
    Finesse skrev 2010-08-02 17:55:32 följande:
    Vi hade FIX förra året.. å det skiljer inte mkt på kroppslängden på 92 å 98.. jag mätte.. dock blev 98 längre i ben och armar.. Min dotter var endast 1 år och 10 månader - 2 år och 2 månader när hon hade den.. Jag skulle nog satsa på 104 om jag var du.. eller ja alla barn är ju olika.. hur lång är hon å mät även kroppslängden.

Vi kommer inte ha FIX i år, tror jag iaf, eftersom dom var så konstiga i storleken.. annars är jag nöjd.
    Hon hade 98 alltså när hon var i den åldern? Ja då får jag nog satsa på 104. Fyndade ju två overaller för 499 kr på rean (tog en 98 o en 104), så nu får det helt enkelt bli en FIX i år
  • Hallonmaja
    molnen skrev 2010-09-28 11:42:41 följande:
    Fina HM  velourpyamaser i bilbtråden Finns även i lila på hemsidan,finns det fler färger,någon variant till pojkar ?
    Jättefina! Visst borde man väl kunna ha tröjan som en vanlig tröja också? Eller?

Nån som vet om Lindex kommer med någon 25% på helt köp snart eller nåt annat bra erbjudande?
  • Hallonmaja

Fick sms idag om 25% på ett helt köp på KappAhl 1-3 okt. Vet inte om de har så mycket fint just nu, tycker inte det finns så roliga kläder där som på Lindex. Men det är värt att kolla

• Hallonmaja

Nån som vet om det går att använda bonuschecken från HM när man beställer från hemsidan? Får det inte att funka...

dotter 2008 & bebis i magen bf 5/3-11
  • Hallonmaja

Såg att nån tipsade om Kappahls skalbyxor, de blå var ju jättesnygga! Måste väl komma jackor till också? Just nu är det bara skalbyxor på hemsidan under ytterkläder. Funderar annars på att köra Lindex FIX skaljacka i år igen:

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&utm_medium=email&utm_campaign=TellFriend&id=11772126&styleid=11772124

Båda färger är snygga tycker jag!

• Hallonmaja
    TinaZ skrev 2011-01-30 21:49:13 följande:
    Fanns många färger i butik ; ljusrosa, orange, blå, svart (och röd tror jag)
    Åh en röd vill jag ha! Blir att ringa till butiken imorgon, då är det ju sista dag som 50 kr rabatt gäller.
  • Hallonmaja
    TinaZ skrev 2011-01-31 09:39:10 följande:
    Ursäkta min otydlighet. Det var Kappahls skaljackor jag syftade på.
    Okej, märkte det =) Ringde nyss Lindex och det var den turkosa och den cerisa men det kommer även komma in rutiga i samma färger (cerise och orange samt blå och grön).
  • Hallonmaja
    2 små prinsessor skrev 2012-06-03 13:10:50 följande:
    någon som vet om det finns någon aktuell rabattkod just nu?
    Undrar också om det finns någon kod just nu?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11