Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

jag har sett badkläder på lindex i karlstad. iaf till pojk

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • maadicken

ser att ni pratar fodrade galonställ. måste rekomendera abeko! mjuka och smidiga och kostar bara 499 kr. dessutom är det hängselbyxor, och det måste jag säga är mycket bättre än vanliga midjebyxor. (iaf på min 3 åring som gärna åker kana i snön som är kvar )
    snyggt är det och givetvis har det fungerat toppenbra i blötan nu

sen kan jag varna lite för mc kinley som är jättesnyggt, men min kompis har reklamerat 2 st på 1½ vecka. reflexerna sitter inte kvar, och då har hon inte ens hunnit tvätta dom än.

• maadicken

nån som vet om / vart det finns ganska mörka grå ofodrade galonbyxor?

• maadicken

hur bra funkar lindex outwere överdragsbyxor? skulle dom hålla tätt i slasket som är nu? funderar på att köpa dom och hänga på dagis istället för galonisar.

är det dåligt väder har han ju regnkläder på sig när han kommer dit, så dom kommer säkert inte användas när det är jätteblött. mer som överdrag för att inte bli smutsig skulle jag tro, men det är ju bra om dom funkar om det skulle råka börja regna oxå

• maadicken

riktigt blött börjar det bli nu... regnat hela dagen idag  nä... då satsar jag nog på ett billigt regnställ istället. såg i tråden att ica maxi hade erbjudande denna veckan. kan man läsa deras reklam på nätet? skulle vilja veta hur dom ser ut.
    finns nämligen för samma pris på cubus som håller på och slår igen här i stan.

• maadicken

tack för svar om regnkläder   får bli en tur till coop och kika där oxå då. för kan jag få abeco till samma pris så väljer jag nog det. var det bara erbjudande denna veckan? magsjukan kom på besök här i natt, så vi får väl se om jag hinner dit...

• maadicken

regnställen på ellos rea var snygga! tyvärr fanns inte rätt storlek

skulle tro att det får bli ett abeko om jag kommer iväg denna veckan och det finns rätt storlek kvar.  jaag har lite svårt för kläder i lysande gult men sen när han blir äldre och är ute själv så ändrar jag säkert åsikt om det

angående polarns skaljackor så var det windstopperfleecen som passade i dom, men jackorna var tvungen att vara av samma årsmodell. sonen hade en sån i höstas, men jag använde dom aldrig tillsammans. jag tycker inte det känns som att andasfunktionen fungerar om man har två vindtäta jackor på sig samtidigt... måste bli väldigt tätt. eller?

• maadicken

nån som vet vad som gäller när jag ska reklamera ett par byxor. jag har inget kvitto kvar, men lapparna sitter kvar på byxorna. har jag rätt att få pengarna, eller måste jag godta ett tillgodo kvitto?

sen undrar jag om någon vet vart jag kan få tag på ett par lite mörkare grå regn / galonbyxor med hängslen i stl 110?

• maadicken
    solstraalen skrev 2010-04-15 09:53:50 följande:
    På pop får man iaf presentkort/tillgodo, inga pengar utan kvitto. Så jag sitter med presentkort på 545:- å vette 17 vad jag ska köpa för dom, inte mkt i min smak på pop nu å windstoppers har dom redan nya därifrån..
    då får vi se vad dom säger då. detta är på HM. egentligen spelar det ingen roll, men eftersom jag har lite taskigt med pengar och har tittat ut andra byxor i annan butik så skulle pengarna vara bättre just nu.

du kan ju alltid sälja dittpresentkort på tradera.  jag har oxå ett, men det sparar jag till rean om jag inte hittar nåt innan
  • maadicken

tvättar ni fix skaljackn med sköljmedel? det står inget i den, men man brukar ju inte använda sköljmedel till liknande jackor, tex POP. hur gör ni?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11