Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tullemi skrev 2010-05-01 14:45:56 följande:
    Vi använder inte sköljmedel.
    då blir det inget sköljmedel.  nä det behövs ju inte, men jag tänkte i så fall tvätta den med annan tvätt och till den vill jag gärna ha sköljmedel. det får bli en separat tvätt denna gången
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • maadicken

menar ni att det har kommit 25% på ett helt köp på lindex nu? gäller den på allt då?

kunde inte hålla fingrarna i styr när jag var där idag och råkade köpa shorts, t-shirt och strumpor till sonen. vore ju fint att få 25% på det oxå, även om det var specialpriser...

det jag skulle fråga var om någon råkar veta om en rabattkod på linus och lotta? har tänkt lääänge nu, och jag måste köpa en vinterjacka där

• maadicken
    sarsparis skrev 2010-06-09 18:33:06 följande:
    Puffar upp mig fråga, min man tycker jag är fånig. Men nu är hela reflexet på väg av.....och jag har känslan av att de kommer säga att det inte går att reklamera då sonen förmodligen nött bort det.
    Vad hade ni gjort?
    jag hade reklamerat utan tvekan. längre än så ska en jacka hålla och även reflexerna som sitter på. själv är jag lite sur för att reflexen bak på sonens jacka blev utsliten, men det är ju för att han har åkt massa rutchkana på den men hel är den iaf trots det.

jag tycker aldrig det är krångel eller sura miner när man reklamerar eller byter på lindex
  • maadicken

ingen som fått några rabattkuponger än?
    jag väntar på att köpa ett par byxor som jag bara ska ha (och faktiskt behöver ) men jag är för snål för att köpa dom inte det kommer rabatt. jag är rädd att dom tar slut innan jag hinner köpa dom...

• maadicken
    sarismaris skrev 2010-06-16 16:08:08 följande:
    Nån som har en länk till rabatt att skriva ut??  :)
    Towa 051125 & Ella 080413
    det vill jag oxå ha! fick inga i min brevlåda idag, och imorgon måste jag åka till stan innan posten kommer. så trist om jag ska behöva krångla med rabatten i efterhand när den ändå är ute nu.
  • maadicken
    Smultronhjärta skrev 2010-06-17 12:09:21 följande:
    Bra att ha
    www.lindex.com/Archive/PDF_Club/1024sjdLuV8R_...
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    tack för den!  förstår inte varför inte alla kan få rabatterna på samma dag. jag har inte fått den idag heller...
    men nu fick jag shoppa mina byxor iaf. 149 kr istället för 399   sen gick jag ner på barn och köpte ett par shorts och använde 50 kr kupongen igen  

mycket rea nu överallt. fyndade även bla ett par nike skor till sonen för 99 kr.
  • maadicken

här i karlstad var det föresten ingen rea alls på pojk samma 10 plagg som har hängt där i evigheter bara. trist när det finns massor på flick!

• maadicken

nån som vet hur det funkar om man beställer trosor i webshoppen? är dom plomberade när dom kommer så man kan byta/lämna tillbaka?
    vet inte riktigt vilken storlek jag ska ha, så jag tänkte att i så fall kan jag iaf byta/lämna tillbaka 2 av 3.

• maadicken

ingen som vet hur det är med plombering om man beställer trosor i webshoppen?

någon som har lite inside information om när det blir 2 för 1 på rean? eller är det halva reapriset som brukar komma först?  brukar man få sms eller mail om det, typ förtur eller så?

• maadicken
    star67 skrev 2010-07-08 18:13:14 följande:
    Om det inte blir imorgon ta 2 bt 1 kan börja på måndag eller tisdag nästa vecka. jag vet inte om de brukar skicka sms? ibland de gör o ibland inte.
    winters skrev 2010-07-08 18:14:38 följande:
    Det står på webben att trosorna måste ha plomberingen kvar om man ska byta eller returnera i butik, så man får ju anta att de levereras med plombering.

De brukar alltid börja med accessoarerna innan det blir kläderna och det har ju startat nu, så min gissning är att det blir på tisdag för Club-medlemmar och för alla på torsdag och att det först är 2 för 1. Men det är ju vad jag tror! :)

ok. ja jag hoppas jag vet om det samma dag, helst dagen innan   jag har span på några saker jag vill ha. tycker det är bra att köpa lite tokbilligt så jag kan lägga i extralådan på dagis, för här existerar inget som jag vill lägga där och kanske inte använda.

ja då får man ju anta att dom är plomberade när dom kommer.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11