För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

menar ni att det har kommit 25% på ett helt köp på lindex nu? gäller den på allt då?
kunde inte hålla fingrarna i styr när jag var där idag och råkade köpa shorts, t-shirt och strumpor till sonen. vore ju fint att få 25% på det oxå, även om det var specialpriser...
det jag skulle fråga var om någon råkar veta om en rabattkod på linus och lotta? har tänkt lääänge nu, och jag måste köpa en vinterjacka där
ingen som fått några rabattkuponger än?
jag väntar på att köpa ett par byxor som jag bara ska ha (och faktiskt behöver ) men jag är för snål för att köpa dom inte det kommer rabatt. jag är rädd att dom tar slut innan jag hinner köpa dom...
här i karlstad var det föresten ingen rea alls på pojk samma 10 plagg som har hängt där i evigheter bara. trist när det finns massor på flick!
nån som vet hur det funkar om man beställer trosor i webshoppen? är dom plomberade när dom kommer så man kan byta/lämna tillbaka?
vet inte riktigt vilken storlek jag ska ha, så jag tänkte att i så fall kan jag iaf byta/lämna tillbaka 2 av 3.
ingen som vet hur det är med plombering om man beställer trosor i webshoppen?
någon som har lite inside information om när det blir 2 för 1 på rean? eller är det halva reapriset som brukar komma först? brukar man få sms eller mail om det, typ förtur eller så?
ok. ja jag hoppas jag vet om det samma dag, helst dagen innan jag har span på några saker jag vill ha. tycker det är bra att köpa lite tokbilligt så jag kan lägga i extralådan på dagis, för här existerar inget som jag vill lägga där och kanske inte använda.
ja då får man ju anta att dom är plomberade när dom kommer.