Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma
    star67 skrev 2010-10-29 12:39:22 följande:
    ja det toror ja vi har förtfarande några st kvar torkus o svart i butiken men röd var på rea i alla fall jag såg en st röd på rea.

ängeln83 skrev 2010-10-29 12:35:41 följande:
    Från i våras va?
    Liam har den röda och jag tror jag köpte den i mars.
    hmm.. okej för ja köpte den på Tradera och kardborre banden i armslutet är helt kass. de lossnar 2 sek. efter man stängt de ochja fungerar ju inte då..

super trist. men om den är så pass "ny" så kanske man kan reklamera? eller?
  • Viktorsmamma
    solstrålen 76 skrev 2010-10-29 18:04:13 följande:
    Det är så på Caspers jacka också funderar faktiskt på om man kan ta bort dom är ju bara ivägen när dom inte går att använda
    jag ska ta med mig vår till Lindex butik imorgon.

återkommer imorgon kväll vad de säger om att de är så dåliga då den är från ivår.
  • Viktorsmamma
    solstrålen 76 skrev 2010-10-31 09:30:57 följande:
    Var du in med jackan, sa dom något?
    jadu jag hittade inte lindex butiken i gallerian. suck gick ju och bar på den hela tiden.

men har lindex i stan så när vi åker in på tisdag till ett möte så tar ja med den  och hör med dom.
  • Viktorsmamma
    Fredriks Mamma skrev 2010-11-13 10:25:15 följande:
    Nej det är inte kul att lägga pengar på, jag köper kläder.

Mina barn har inte pyjamas... de sover i tröja/blöja el body.

Ska köpa nu när det är kallare på nätterna.
    (Nameit säljer 2 delat för 99 kr.)
    och 2st för 150 såg jag sist ja va där. då var de både tvådelat och 1 del
  • Viktorsmamma

ang. blöjrabatt.

har ite fått nån sen sonen var ca 1½år.
    fördelen nu är att på ICA "handla för 300 få blöjor för 89kr"

och coop "handla för 500 få blöjor för 69 (en affär) andra har 88kr hela tiden" men den med 88 hela tiden ligger i en stad vi sällan är i, men när vi är där handlar vi alltid 2 paket blöjor.

• Viktorsmamma

tänkte bara säga de att jackan (softshell) från ivår vi snackade om från Lindex. den med UR dåliga kardborreband. jag reklamerade den idag då jag kom ihåg att ta med den, fick 299kr tillbaks dvs nypriset antar jag. jag köpte ju den i använt skick (2-3ggr) på tradera för en spottsumma. så jag är nöjd. sonen fick nya julkläder då. Vitskjorta, rödslips och väst från lindex. =)

• Viktorsmamma
    solstrålen 76 skrev 2010-11-18 22:13:47 följande:
    ängeln83 skrev 2010-11-19 09:49:38 följande:
    Kan man reklamera utan kvitto?
    Köpte en Fix munkjacka till dottern i somras, tror vi använt och tvättat den kanske 2 ggr och nu trillar hela dragkedjan sönder, alltså dom där plast grejerna trillar bort. Blir sååå irriterad för den är sååå fin.
    Då kanske jag också ska försöka reklamera min den är endå för liten. Vad sa du och vad sa dom?
    ja sa att kardborren var skit dålig och så ska de inte bli efter så kort användning.
    oc h  de höll de med om, behövde inget kvitto.

Somsagt.

rekamationer behöver man ALDRIG kvitto till, även om butiken säger det.
    en reklamation är en vara som inte uppfyller stadarden(måtten på vad plagget ska klara av.)
    eller har gått sönder efter kort tid.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11