-
vad va rabatt koden?Hejpådig skrev 2010-11-25 08:18:21 följande:slog till på de fina fleecen imorse för 99 kr, blev dessutom ännu bllligare med 50 kr rabatten =))
-
hittade den.
vart 2 st beställda för 167kr totalt!
-
SELC10463
-
jag har använt den i butik 1gång och 2 på nätetkalmar brud skrev 2010-11-25 13:42:01 följande:Man kan använda 50 koden på som kupong i butik och på internet... Jag handlade med den först i butik sen testade jag på internet sen dagen efter och fick igenom med 50 kr rabatt då med när jag uppgav koden SELC10463
ops -
Line80 skrev 2010-11-25 14:00:19 följande:fick ett mejl imorse om att min order va makulerad?! Sen får jag ett till mejl några timmar senare att ordern är skickad och klar för upphämtning i butik! Helmysko! Vilket ska man gå på? :-O
haha gå och prova hämta se om de är där -
anette 81 skrev 2010-11-25 14:14:53 följande:funkade inte för mig
konstigt.. men man måste ju handla för 150kr för att få 50kr rabatt. tänkte om de bara la till 1 fleece.
-
idag kom mitt paket!
äntligen som jag längtat!! kalsongerna blev de mest bara för de va snygga + ville jag komma upp över 400 för fri frakt och 1 par blev ju gratis
-
ha för mig den gällde till 21 dec. vet inte om ja använt den :-Ostar67 skrev 2010-12-14 13:43:01 följande:någon kan kolla om denna kod funkar fortfarande den är på 50% + väska på köpet.??
4153 50% rabatt?? jag har använd den förut så den funkar inte för mig igen men jag tänkte be någon annan beställa för mig. -
ha har 25%are på kappahl som går ut 20 resp. 23
så om nån vill ha kan ja posta, 2dam, 2herr, 1barn. jag använder de nästan aldrig ändå :-P
inboxa isf
-
star67: nja. jag anser de som en pojkskjorta.
men säkert med rätt kombination så kan de funka
jag skulle inte köpa den om jag hade en dotter, men till Viktor däremot -)
-
NU TÄVLAS DET!!Stargirl skrev 2010-12-17 10:46:13 följande:www.finest.se/userBlog/?uid=39946&beid=154348...
Ni missar väl inte tävlingen om 1000 kr på Nova Star -
du borde få en ny el. alla pengarna tillbaks, men reklamera NU innan rean på de börjar, för ivärsta fall då de börjat rea får man bara reapriset tillbaks inte fullt pris.AnkiFalun skrev 2010-12-19 17:44:06 följande:Tänkte höra med er, Min dotter har en Bamse overoll vi köpte i år, hon har använt den några veckor och nu är dragkedjan sönder, en pigg i dragkedjan är sönder liksom, kan man lämna in den och reklamera och få pengar tillbaka??
-
fint, Viktor var julig idag med, Vinröd moonkids tröja och svarta lindex velour byxanwinters skrev 2010-12-21 13:59:06 följande:Är så nöjd, fyndade stjärnjeansen för 75 kr på rean innan vi åkte till Thailand, de är så snygga!
I dag är Oscar lite julig med de svarta velourbyxorna med röda stjärnor, hoppas på fler sådana, tycker om allt med stjärnor! :) -
OJ självklart ska du kunna lämna tillbaks dem, ska itne kunna tänka mig nått annat, jag hader gjort de om jag fortf. jobbat kvar på Åhléns och nån kom in med de där, med så olika benlängdmaggan75 skrev 2010-12-22 14:43:07 följande:I somras köpte jag pippi tights på Ålens när de reade igår kväll skulle jag namna dem och lägga in dem i garderoben då de varit förstora och ser då att det skiljer i benlängd på dem
tror ni det går att lämna tillbaka dem trots att jag inte har kvittot kvar , lappen sitter ju kvar?? Jag vill ju helst ha dem kvar men det är ju inte kul när det skiljer så .
-
Ellos fleecefodrade gillar vi.kalmar brud skrev 2011-01-08 10:16:26 följande:någon som vet om det finns fleece fodrat regnställ på lindex? Eller i någon annan affär
vi har overallen, men finns 2delade också. -
och den Nova star mössan är en vintermössaTessou skrev 2011-01-09 11:22:08 följande:Fanns inte i sonens storlek... Men vi får se om jag köper jackan, har har redan en massa inför våren..
så den blir nog jäkligt varm till våren
-
jo preciswinters skrev 2011-01-09 13:33:26 följande:fast jag menade mest färgen!
men det brukar väl komma vårvarianter oxå, tycker bara att den blå är fin, men man får väl hålla sig till tåls några veckor till innan vårnyheterna är på plats!
hoppas vår kläderna kommer snart så man får se härligheterna!!
-
http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=36039&productId=263191&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink
den gillar vi^^
viktor hade den i höstas, inte för varm el. kall, han va aldrig svettig, fröknarna på dagis gillade den skarpt.
dock vet ja inte hur bra de andas men somsagt aldrig svettig eller så när han kom in dar då de va lite varmare ute.