För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Fråga gärna mig om ni vill veta något. Jobbar på Lindex och har hand om barnavdelningen i vår butik :o)
Fråga gärna mig om ni vill veta något. Jobbar på Lindex och har hand om barnavdelningen i vår butik :o)
Star 67
Köper man en rea vara i en butik och vill byta den i en annan butik som inte har rea på samma vara så behöver du inte lägga till nån mellan skillnad utan du byter bara rakt av till samma pris
Winters
Det tar en till två dagar
Karin1977
Dessa jeans kommer inte att ingå i vårkollektionen tyvärr men dessa har varit storsäljare så det är inte omöjligt att de kommer till sommarens eller höstens kollektion.
Winters
Du frågade hur lång leveranstid på shop online :o) en till två dagar
Nä inga koder just nu. Men i början på nästa vecka kommer det nått
Hejsan, tråkigt att höra att ni blivit dåligt bemötta på Lindex! Jag jobbar ju själv i butik och vid ev. Reklamationer så är det aldrig några problem! Stå på er i så fall!
Angående FIX så har det skett en stooor förbättring! Deras ytterkläder går nu utan problem att jämföras med pop eller didriksson! Det var problem med dom innan men ni som har haft otur våga chansa igen för nu håller de absolut samma klass som pop!
Det kommer tre kuponger. En på varje avdelning. Handla för 150:- få 50:- rabatt. Vet inte mycket om kappahls termobyxor men fix är i alla fall vind och vattentäta och andas. Jag föredrar dom :o)
Haha inget att hyscha om. Det är inget misstag. Det gäller ALLTID kuponger på tag tre betala för två! Även då det står att det inte går att kombinera med övriga erbjudanden. Alla FASTA erbjudanden gäller ALLTID kupongerna på. Dvs t ex tag tre för två på trosor och barn och sånt sim lixom alltid finns i butiken. Däremot gäller inte kupongerna på tillfälliga erbjudanden typ som nu när vi har 20% på bh
Angående vip frukost och 25% så har inte alla butiker det på samma dag och vissa kör ingen frukost utan en del kör kvällsöppet istället