Inlägg från: Bianca1 |Visa alla inlägg
  • Bianca1

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Fix-byxan är kanon! Den är jättevarm men barnet blir inte svettigt för den andas. Precis som jackan och overallen. Dom är vattentäta och lekvänliga oxå. Dottern har förra årets men jag tror tom att årets är bättre

• Bianca1

Hmm men då tycker jag att det låter som om kax är små i storlekarna om din 92 cm tjej fick ta 104. Inte fix som är stora

• Bianca1

Ring till kundtjänst och fråga efter skjortan. De kan med en gång se vilka butiker i Sverige som har den kvar i din storlek. Sen ringer du helt enkelt till den butiken och ber dom skicka den till din närmsta butik. Jättebra. Men kostar 50kr

• Bianca1

Det är alltid halva reapriset samtidigt på alla Lindex. I det här fallet gäller det till helgen

• Bianca1

Tyvärr är det så att när erbjudandet inte längre gäller i butik så har man inte längre rätt att nyttja det. När du byter en strumpa mot någon helt annan så räknas det ju som ett återköp. Du lämnar tillbaka din strumpa och när du då köper en helt ny så gäller ju inte erbjudandet längre. Svårt att förklara. Men så länge erbjudanden gäller i butik får man ångra sig och byta hur mycket man vill. Tråkigt att du kände dig otrevligt bemött. Fråga gärna om jag varit otydlig :o)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11