-
Jag har köpt stl. 98 till dottern som blir två år i maj. Dom är lite stora, men det funkar att ha dom redan nu. Tycker det är fint när dom sitter lite baggy... :)Helenapena skrev 2010-03-10 16:10:27 följande:Ni som köpt dom ljusa stjärnjeansen, vad har ni tagit för storlek??Jag köpte 92 till sonen (17 månader) och tyckte dom blev lagom pösiga och hade växtmån på längden.
-
Nu var det ett tag sen vi var på BVC, men om hon följer sin kurva (som hon gjort hela tiden) så borde hon vara 86-87 cm. lång nu!Helenapena skrev 2010-03-10 16:18:02 följande:Hur lång är hon nu??
-
92 blir säkert bra! Dom hade förmodligen suttit bättre på min dotter också, men jag tänkte att hon skulle ha dom lite längre fram. Hon har så fruktansvärt mycket kläder, så hon behöver absolut inte använda dom nu... ;)Helenapena skrev 2010-03-11 08:21:53 följande:Jag köpte som sagt 92... Sonen är ca 84-85 cm lång nu (fyller 2 år i juli). Testade jeansen på honom igår igen och dom är drygt en mudd "för långa". Själva pöset gör så att resåren vid foten inte syns alls. 98:orna var så mycket längre så dom hade nog blivit väldigt knöliga nertill på honom tror jag...Hoppas att jag valde rätt
-
Den köpte jag idag! Hur fin som helst... :) Mycket finare i IRL!mortillsju skrev 2010-03-17 20:11:43 följande:Är det bara jag som gillar klänningen från utskicket?? www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006...
-
Idag fyndade jag ett par rosa täckbyxor från FIX för 99:-! Rätt nöjd. Ordinarie pris är ju 399:- på dom... Tanken är ju att dom ska användas nästa vinter och jag köpte stl. 98 till dottern som blir två i maj. Vad tror ni om storleken? Dom såg väääääldigt stora ut nu, men hon borde väl hinna växa i dom till vintern? Denna vintern har hon haft en Bamse-overall i stl. 86...
-
Hrm...fritzie76 skrev 2010-03-20 19:42:12 följande:Har ni en eller två jackor till era barn? En på förskolan och en finjacka t ex?
Min dotter har säkert minst 6 jackor nu till våren. Fast då är ju rätt många av dom fleecejackor, och några hade hon redan i höstas (passar alltså fortfarande). Men är man shopoholic så är man... ;)
-
Nån mer än jag som sett att den nya tunikan med muffins finns i en annan färg i butik? På hemsidan finns ju den som är svart & rosa och den som är bara rosa. I fredags såg jag den i ljusblått & rosa (och den svarta & rosa)... Har beställt den rosa på webben och hoppas verkligen att den stämmer överens med bilden! Verkar ju lite konstigt att den inte finns i samma färger i butik och webshoppen...
-
Den butiken jag var i hade den i två färger; den svarta & rosa och den ljusblå & rosa. Den svarta & rosa var finare IRL än på bild!Karl Fazer skrev 2010-03-22 13:50:13 följande:Finns det tre färger i butik? I webbshoppen kan jag bara se två. Kanske bäst att vänta då tills jag har sett alla innan jag bestämmer mig. Hade tänkt köpa den rosa...
-
Ja, man kan lämna tillbaka i en annan butik... :)Glittrax skrev 2010-03-25 15:55:23 följande:Hoppas du får ditt paket snart, beställde också den 16e och 1 v efter var det i butik, alltså i tisdags, har inte hunnit hämta ännu, en kvart efter att jag kommit hem från stan i tisdags så fick jag ett sms att mitt paket finns att hämta i butik! otur! har ju "bara" beställt fix jacka och byxa till dottern, men vill gärna få hem och prova så man kan byta stlk om det behövs!!Nån som vet om man kan lämna tillbaka det man handlat på shop online i annan butik än på den man hämtade ut sitt paket?
-
Dom är så fina! Passade bra ihop med t-shirten... :)ängeln83 skrev 2010-04-20 14:45:21 följande:Nu finns bilder i BT på sonen i jeansen från Kappahl
Min dotter har också såna, och hade dom på sig idag. Lite stora fortfarande, men snart sitter dom perfekt! :)