Inlägg från: anette 81 |Visa alla inlägg
  • anette 81

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

AochJsMamma skrev 2010-08-24 20:13:18 följande:
    Idag häntade vi hem FIX overallen, och jag måste säga att jag tycker den är normal till stor i stl...sonen är 87 cm o väge 12,8 kg, 2 år IDAG Hjärta, och 98 var STOOOOR. Benen var superlånga...ska byta till en 92 tror jag (precis som vi har i Molosarna)
    Ojdå
    det var inte så stor på Wilma o hon är 4cm längre
  • anette 81
    AochJsMamma skrev 2010-08-24 20:13:18 följande:
    Idag häntade vi hem FIX overallen, och jag måste säga att jag tycker den är normal till stor i stl...sonen är 87 cm o väge 12,8 kg, 2 år IDAG Hjärta, och 98 var STOOOOR. Benen var superlånga...ska byta till en 92 tror jag (precis som vi har i Molosarna)
    Grattis till Alex!
  • anette 81
    AochJsMamma skrev 2010-08-24 21:08:39 följande:
    minns att du fick henne strax före mig när vi hängde i nån BF tråd ihop där i slutet...tänk ändå vad fort de här två åren har gått...

Kan man motiver aen till WS??? Har ett gäng från POP men den petrolfärgade är så fiiiin. För övrigt så såg jag den cerisa WS o cerisa 3i1 jackan idag, galet snygga!
    Ja tiden går alldelles för snabbt

Är sugen på den 3 i 1 jackan
  • anette 81
    AochJsMamma skrev 2010-08-24 21:10:40 följande:
    jättesnygg, o blir ju bra pris med 30%.
    Ja får ta med henne till stan o prova
    Vad tror du är bäst bara en vinteroverall eller vinterjacka o termobyxor oxå?
  • anette 81
    AochJsMamma skrev 2010-08-24 21:38:22 följande:
    egentligen tror jag en vinteroverall räcker, men jag gillar att ha jacka om man ska till affären etc, i bil behövs ju ingen overll. Skulle man då få för sig att man ska ut nånstans kan man ju bara dra på termobyxorna.
    Jag får fundera lite, hade overall o jacka förra året
  • anette 81
    maadicken skrev 2010-08-30 12:38:50 följande:
    nån som har lust att skriva vilka overaller som var med i testet och vad dom fick för betyg och om det var nån särskild kommentar?
     ren nyfikenhet eftersom sonen ska ha byxa och jacka i vinter, men nån slags overall ska vi ha ändå som andra
    didrikson fick bäst betyg.

Skriver i den ordningen högsta till lägsta betyg

1 Didriksons
    2 Name it
    3 Coop
    4 Polarn & pyret
    5 Hm
    6 Isbjörn of sweden
    7 Reima
    8 Lindex Fix
    9 Kappahl kaxs protec
    10 8848 Altitude