Inlägg från: Wilmis07 |Visa alla inlägg
  • Wilmis07

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Finesse skrev 2011-07-26 17:25:25 följande:
    I min värld är den bra.. men jag har inte råd att köpa popkläder.. köper inte jackor för flera 1000 till mig själv.
    Kan man hitta bra kläder till bra pris så är det toppenbra. Hade fix vinterjacka och termobrallor förra vintern och var supernöjd med det,har både fix och pop skaljacka och är väldigt nöjd med båda.Sen säljer jag alltid dotterns ytterkläder och får in en bra slant där till att köpa nytt för.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    Finesse skrev 2011-07-26 17:32:10 följande:
    Ok.. vi har ett till barn så jag sparar så han kan ha dom.. annars skulle jag sparat så systerdottern får använda dom

Men min dotter svettas ganska mkt.. hon sover alltid utan täcke.. men sen är det ju lite olika var man bor.. var bor ni? är det ofta varmt? 
    Vi bor i Blekinge,har ju varit kallt dessa två sista vintrarna.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    anette 81 skrev 2011-07-26 18:00:12 följande:
    tåler pops overall slask=
    Ja den var toppenbra,inget klaga på alls.
  • Wilmis07

Det enda jag klagar på är priset

• Wilmis07
    anette 81 skrev 2011-07-26 18:08:55 följande:
    Jo me jag vill inte ha en billig overall som inte håller torrt, fast jag var ganska nöjd med Coops overall förra året
    Ja coops brukar väl ligga högt i test. Köper du en pop så blir du nog nöjd iaf.
  • Wilmis07
    Enensammamma skrev 2011-07-26 18:19:28 följande:
    Vi var supernöjda med våran. Dottern var aldrig våt eller kall, svettig. Den är förstärkt vid knän och i rumpan vilket enligt mig är ett STORT + eftersom i stort sett ALLA overaller, även svindyra märken blir ruggade där annars

.
    Låter bra
  • Wilmis07
    Enensammamma skrev 2011-07-26 18:17:18 följande:
    Fast då står det inget om vattenpelare, typiskt
    Det är ju märket Outwear,samma som dom lite billigare skalbyxorna dom har och dom är ju inte helt vattentäta. Är kanske så på overallen också ,eller står det att den är vattentät?
  • Wilmis07
    Finesse skrev 2011-07-27 16:32:54 följande:
    Nu har jag varit till stan och köpt overall till Ebba. Det blev en från Kappahl i 116.. det skiljde typ 2 cm på längden på armar och ben på 110 och 116 så jag tog den större så klart..  Den sitter mkt bättre än FIX overallerna gjorde på henne.. hon har en lång och smal kropp å FIX ska man ha kort å tjock typ Den kändes oxå bättre matrial på.. hoppas jag blir nöjd.. hon har haft FIX två år på raken..  Men hon går ju inte på nån förskola så jag kan ju hålla koll på om hon blir kall å isf går vi in
    Låter bra att Fix overallen verkar vara bra för lite runda barn
  • Wilmis07
    Enensammamma skrev 2011-07-27 18:04:01 följande:
    Fast den funkar fint till min smalis oxå
    Ja det ska bli spännande när jag får hem den,förra året när jag hade deras overall hemma och testade var jag inte riktig nöjd med passformen. Men testar i år igen,dottern har ju ändrat kroppsform en del sen förra året.
  • Wilmis07

MIn dotter är drygt 1 m lång och jag har beställt stl 110 till henne,hoppas det blir bra. I Fix overall alltså

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11