Inlägg från: Wilmis07 |Visa alla inlägg
  • Wilmis07

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jag vet att jag köpt bamserengkläder på rean,men det var nog när dom bytte sitt sortiment till dom regnkläderna dom säljer idag.Då köpte jag dom som hade rosa/brun färgställning.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07

Jag vill ha en kupong som gäller på ett helt köp,rätt mycket fina tröjor som kommit in nu

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    Xgirl83 skrev 2011-07-08 21:14:44 följande:
    Hoppas det kommer overaller i andra färger med, skulle vilja ha nån annan färg än rosa.
    Fanns väl svart också ,men det är kanske inte så roligt.
  • Wilmis07
    Xgirl83 skrev 2011-07-08 22:49:19 följande:
    Jo svart fanns ju med men tyckte inte den var så fin. Vill ha en overall till dottern som lillebror kan ärva sen.
    Nej jag skulle inte heller vilja ha en svart.
  • Wilmis07

Hoppas på 25% på ett helt köp nästa månad. Man är aldrig nöjd

• Wilmis07

Någon som har en rabattkod på ellos på 40 eller 50%?

• Wilmis07

Ni som hade Fix overallen förra året var ni nöjda?

• Wilmis07

Jag tog en stl 110 till min tjej som är runt 1 m. Jag hade förra årets overall hemma och provade på henne då,men var inte riktigt nöjd med passformen men den kanske inte exakt likadan i år. Värt att testa iaf för under 400 kr Glad

• Wilmis07
    Finesse skrev 2011-07-26 16:29:39 följande:
    I slaskväder har vi galonoverall.. då är det för varmt med FIX overallen.. vi använder den inte om det är varmare än -10 grader.. Då är det bättre med nåt annat annars svettas dom bort..
    Är fix overallen så varm? Andas den inte?
  • Wilmis07
    Finesse skrev 2011-07-26 17:15:55 följande:
    Nja det tror jag inte.. är det varmt ute så svettas hon.. 
    Ok,vi hade pop overall förra vintern och den hade hon när det var varmare än -10,men barn svettas ju olika. Jag får känna på den när den kommer hem till mig. Billig är den ju iaf
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11