För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jag tycker sådana overalltester missar en viktig sak... hur lätta de är för barnen att röra sig i! Men testet var spännande, ska läsa det mer ingående sen. Trots att dottern redan har ärvt en Pop-overall, så vi ska ändå inte köpa nån overall. Pop-overallen måste jag förresten säga är just smidig.
Men angående vattenpelare, det kan inte vara så att det är tillverkarna själva som anger det och att det kanske inte alltid stämmer helt? Och därmed kunde FIX med vattenpelare på 10 000 få sämre på vattentäthet än någon med lägre vattenpelare? Ungefär som att det är vitvarutillverkarna som anger vilken energiklass produkten tillhör, vilket inte nödvändigtvis stämmer alltid.
Finns det någon som sett några bruna byxor någonstans? Då menar jag bruna byxor, inte mjukisar. Med mudd eller utan, men de ska vara utan tryck och andra konstigheter, i stl 92! Jag har ilat runt alla buti byxorker och hittar minsann inga!
Och jag har inte fastnat nåt vidare för stjärnjackan, så olika det kan vara. Kanske blir annorlunda när man får se en bättre bild på den eller se den live...