-
Det stod på kortet som kom i brevlådan från Lindex idag att rean börjar nästa vecka.zasata skrev 2010-06-18 08:44:54 följande:Vet ni när rean i butik början?
-
Nä, först är det alltid vanlig rea och sedan halva reapriset (eller oftast Ta 2 betala för 1 först).trollizz skrev 2010-06-18 21:09:57 följande:Rea... hur pass mycket? Halva reapriset eller? Annars är det knappt lönt ju..
-
Det pratades om att t2b1 började onsdag 15 juli förra året, men jag kollade i gamla tråden nu och såg att det faktiskt inte började officiellt i alla butiker förrän på fredagen 17 juli, då SMS och mail om det gått ut. Men en del butiker började redan under onsdagen, troligen de butiker som hade mycket kvar på rean enligt någon personal.
Förra sommarens Lindex-tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m44436220-73.html
Men det hade ju varit så perfekt om det började imorgon, eftersom jag ska till stan då.
-
t3b2 på Lindex började officiellt i alla butiker för medlemmar fredagen den 17 juli förra året.
-
Förlåt, t2b1 menade jag naturligtvis.
-
Ja, ofodrade regnkläder behövs väl oavsett.star67 skrev 2010-07-15 21:01:50 följande:Om man köper den skulle man behöva en ofodrad också eller??
-
Eller alltså, nu har ju jag inte sett den overallen IRL, utan jag bara utgick från att den är så varm som fodrare regnkläder brukar vara. Och i så fall kan de ju inte användas på sommaren och kanske inte en stor del av hösten och våren heller.
-
Jag tror att ibland startar vissa butiker tidigare om de har mycket kvar.Lantani skrev 2010-07-16 14:45:02 följande:Idag har jag varit på lindex och där var det även tag 2 betala för 1 på barn och inte bara på dam som man fick sms om...
-
Nej den är superfin ju!! Hade nog köpt en sådan om dottern behövt mer sådana plagg. Hon har så mycket fleecejackor och sånt.zasata skrev 2010-07-18 21:21:37 följande:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=904...
är det för mkt färg? -
Nej, i så fall är det lokalt på någon enskild butik. Jag var i kontakt med kundtjänst idag ang. att jag inte fick mailet i fredags om damrean, och då sa hon, utan att jag ens frågat, att det inte är säkert att det blir 2för1 på hela rean (men det tror jag bara är nåt de säger).maadicken skrev 2010-07-19 22:24:51 följande:är det 2 för 1 på barnrean nu? läste i en annan tråd att det inte skulle vara det idag.