Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Buttelina skrev 2010-08-24 12:22:04 följande:
    inte så snygg kanske men tossorna sitter inte fast..
    haha ok så bra då
  • Tvillingmamma2007

Maggan:
    Tycker din overall ser större ut än min haha fast så kan det ju inte vara om inte den svarta är större än den blåa fast det får jag väl veta i morgon iofs då jag ska hämta ut min svarta med Tycker overallen är rymlig förutom i ärmarna kanske eller så har mina killar långa armar liksom sin far kanske hehe. Vilka overallproblem man har!

• Tvillingmamma2007
    maggan75 skrev 2010-08-24 21:48:51 följande:
    ja men det är säkert så att de har längre ärmar än min tös, mn son har oxå långa armar hade jätteproblem ett tag när jag köpte kläder till honom  , fick gå upp en strl bara föratt det skull funka i ärmarna
    Nej men usch säg inte så, vill helst inte gå upp i strl för då kommer den bli jättelång i benen. Tycker du att det ser för kort ut i ärmarna på min bild?? Ser att din tös är ett år äldre än mina boys fast de har samma storlek
  • Tvillingmamma2007
    maggan75 skrev 2010-08-25 17:10:33 följande:
    Har kollat på bilderna nu,  alltså den sitter ju precis i ärmarna eller ??  så svårt, jag hade provat storleken större  de är ju trist om den blir för kort i ärmarna under vintern     sen är det ju om han ska ha ngt under  då kden åker upp lite i ärmarna ......  
    Jag har dragit lite i ärmarna ikväll och den kommer nog att funka, får väl skarva med långa vantar annars haha närå men nästa storlek kommer bli så lång i benen istället. Tack för att du tittade iaf.
  • Tvillingmamma2007

Ruso:
    Ja visst f*n ändrar de på storlekarna haha jag har också några köp här som jag skulle vilja ha en storlek större bland annat stjärnmjukisarna! Samt jeans med resår nertill...jag har tråkigt nog redan klippt lappar och börjat använda så det är ju kört att lämna tillbaka med, 6 par totalt! Bläää de kan ju ha dem nu precis men inget att växa i jaja shit happens

• Tvillingmamma2007
    maggan75 skrev 2010-08-26 17:35:10 följande:
    Ja jag tänkte oxå på långa vantar då borde det ju funka   Ja de måste ju kunna gå och röra sig oxå
    Yes har ju pop:s långa sen ifjol de får funka i år med, ja de måste ju kunna röra sig! Tror 110 blir bra till mina ska sluta älta det nu haha.
  • Tvillingmamma2007

Mina killar som är 104 cm har fortfarande 104 på sina velourisar och de har de haft jättelänge. De har några 110 också men vet inte om de är från "pojk" och har slappare/större muddar både i midjan och nertill så de sitter inte så jättebra. Sambon har dessutom tröttnat på velour så jag har inte köpt några nya, har köpt vanliga mjukisar, stjärnmjukisarna och de med "ränder" på knäna, bamsebyxor och jeans istället. Meeeeen köpte bamsevelour häromveckan helt utan ska de inte vara haha.

• Tvillingmamma2007

Kom hem med regnbyxor som de glömt ta bort larmet i och när vi var tillbaka så pep det på vägen in och bara en stund senare så pep det när en kund skulle gå ut pga att de glömt ett larm, klantigt tycker jag. Och inte en ursäkt fick vi heller hmmmm service minded utav tusan.

• Tvillingmamma2007
    Xgirl83 skrev 2010-08-30 22:05:25 följande:
    Men angående vattenpelare, det kan inte vara så att det är tillverkarna själva som anger det och att det kanske inte alltid stämmer helt? Och därmed kunde FIX med vattenpelare på 10 000 få sämre på vattentäthet än någon med lägre vattenpelare? Ungefär som att det är vitvarutillverkarna som anger vilken energiklass produkten tillhör, vilket inte nödvändigtvis stämmer alltid.
    Jo fast det finns ju normer för det ju...borde inte skilja.

Hm jag tycker didriksson är så stela och så fula med sina fuskpälsar.
  • Tvillingmamma2007
    Enensammamma skrev 2010-08-31 09:32:45 följande:
    Jah funderar på att lämna tillbaka fix overallen idag och sen beställa en mikk line eller me too istället...

Dom är ju så mkt smidigare och har dubbla blixslås ända ner i benen.. hmmmm
    Vi har haft Mikk-line i två år nu men tänker ändå satsa på fix iår. Tycker att de är lite för tunna nästan och dubbla blixtlås vill vi inte ha i år då det är bökigare när de klär på sig själva än bara en dragkedja att dra upp...fast vet att Mikk-line har med bara en också iofs.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11