Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

köpte bamse regnjacka och outwear regnbrallor idag i 110, stort som attans på min 104 cm kille! Inte så farligt på längden men på bredden som pratats om tidigare. De hade inte den där andra galonjackan framme ännu tänkte köpa den till andra pojken. 30% på både jacka och bralla iaf

• Tvillingmamma2007
    zasata skrev 2010-07-18 20:44:44 följande:
    ja dom är breda va? speciellt jackan.
    ja verkligen.
  • Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2010-07-24 21:56:23 följande:
    jag vill ha en bäbis... finns ju så grymt mkt snyggt på bäbisavd!!!
    Hehe du kan få köpa lite åt min 4-månaders om du vill haha Men de bara växer ju ur juh och dyrt blir det
  • Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2010-07-24 21:56:23 följande:
    jag vill ha en bäbis... finns ju så grymt mkt snyggt på bäbisavd!!!
    Det var faktiskt nära att det skulle bli en Mio här hemma med men det blev en Milo istället Han får dock ärva rätt så friskt då vi ju har dubbla uppsättningar av allt efter twinsen. Meeeen lite nytt blir det dock såklart ändå.
  • Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2010-07-24 22:26:22 följande:
    Hihi... o Milo hade vi också som namnförslag åt Mio!
    Jag skulle så gärna vilja ha en liten tjej, men karln säger att det enda han tänker göra isf är ett rödhårigt pojktvillingpar... enbart för att retas! Vår lille Mio är nämligen rödhårig och han har humör han!!!
    Jaså där ser man! Ok ja en tjej vore ju najs med men min karl gör bara pojkar tydligen och nu är det stopp! Tre barn får räcka och dessutom så har jag mått så otroligt dåligt under mina grav med sjukhusinläggningar mm. Hehe ett rödhårigt pojktvillingpar med temperament vore väl skoj!
  • Tvillingmamma2007

Vi har också haft bamse tidigare men finns de inte större äb strl 28?? Är det bara mina treåringar som har stora fötter eller vad hmmm tur att vi har tretorn som de kan ha ett tag till iaf.

• Tvillingmamma2007
    sarsparis skrev 2010-07-31 21:38:13 följande:
    En fråga, har min 2 ½ åring skjutit i längden under sommaren eller har lindex velour byxor blivit små i storleken? Har strl 92 hemma som börjar bli för korta, köpte idag 3b2 i strl 98, när jag provade de på lillen satt ju de perfekt på längden, alltså inte en gnutta för stora, bytte till 104 och de var som jag önskade. Nån som vet om de blivit små i storleken, har inte tänkt på att det är så förrut, eller har min son blivit så lång under sommaren........
    Kanske en kombination? Men de är lite små i strl med tycker jag. Man får gå upp minst en storlek för att de ska räcka till på längden och de kan vara aningen tajta i midjan med.
  • Tvillingmamma2007
    h80 skrev 2010-08-01 12:40:10 följande:
    jag vill bara ha 1 sak.......så då är det bra att vara petig Glad
    Jag ville också bara ha en fix ws overall till lillen men köpte två ändå och sålde ena till en kompis som har en jämngammal så det löste sig ju hehe! 90 spänn för den tycker jag var helt ok hade den i våras med fast i strl 62!
  • Tvillingmamma2007
    Plutten85 skrev 2010-08-01 22:39:04 följande:
    hejsan!! har en fråga
    hur är bamse regnjackan å byxan i storlekarna??
    vet ej hur lång han är nu men han använder strl 92 på lindex kläder nu
    Normala på längden skulle jag säga men väldigt breda, fast kanske bra om man vill kunna dra dem över overall typ. Jaja jag har haft dem förr och köpt igen så det är väl ett bra betyg antar jag hehe.
  • Tvillingmamma2007

Men varför inga skalkläder ännu? Hmmmm är det bara jag som är shoppingsugen när semestern är slut???

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11