• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • maggan75
    AnkiFalun skrev 2010-07-17 20:02:19 följande:
    Tänkte höra nån som budat och vunnit nått från lindex shop på tradera? hur funkar det? får man betala både frakt och expeditionsavgift?
    Det står ju 59 kr i frakti deras auktioner så antaglien därför handlar inte jag där för  jag tycker inte det blir så billigt med den frakten
  • maggan75
    zasata skrev 2010-07-17 20:17:49 följande:
    kan man använda 30% flera gånger?
    Tror många börjar med halva rea vid BB, hoppas Åhlens börjar då :)
    Det står ju inget på kupongen så  det måste man ju kunna göra ...

Jag vill oxå ha halva rea på åhlens snart
  • backi2008
    AnkiFalun skrev 2010-07-17 20:02:19 följande:
    Tänkte höra nån som budat och vunnit nått från lindex shop på tradera? hur funkar det? får man betala både frakt och expeditionsavgift?
    Budade hem en topp i våras med 19 kr i frakt. Fick en kod som jag sedan använde på deras hemsida, som vid vanlig beställning i web shoppen. Det var jätte smidigt och bra. Betalde bara 19 kr och hämtade i butik. Tråkigt att dom har höjt frakten till 59, kommer inte buda mer hos dom.
    Emil min solstråle
  • winters
    backi2008 skrev 2010-07-17 20:40:01 följande:
    Budade hem en topp i våras med 19 kr i frakt. Fick en kod som jag sedan använde på deras hemsida, som vid vanlig beställning i web shoppen. Det var jätte smidigt och bra. Betalde bara 19 kr och hämtade i butik. Tråkigt att dom har höjt frakten till 59, kommer inte buda mer hos dom.
    Det är samma som förr, om man hämtar i butik kostar det 19 kr och man kan ju passa på att köpa annat oxå. Om man hämtar på utlämningsställe blir det 59 kr som vid en vanlig Internetbeställning.
    Oscar 091001
  • backi2008
    winters skrev 2010-07-17 22:30:23 följande:
    Det är samma som förr, om man hämtar i butik kostar det 19 kr och man kan ju passa på att köpa annat oxå. Om man hämtar på utlämningsställe blir det 59 kr som vid en vanlig Internetbeställning.
    Ok. Då kan jag handla där, har inget emot att hämta i butik. Väljer man fraktsätt när man betalar fastän det står 59 kr i auktionen?
    Emil min solstråle
  • winters
    backi2008 skrev 2010-07-17 22:49:02 följande:
    Ok. Då kan jag handla där, har inget emot att hämta i butik. Väljer man fraktsätt när man betalar fastän det står 59 kr i auktionen?
    Ja, det är precis som vanligt att man väljer när man lägger ordern i shoppen. Vet inte om de måste ange Schenkers fraktkostnad som standard kanske i auktionen... Så här står det i auktionerna iaf:

Lindex Shop Online debiterar en expeditionsavgift på 19 kr, oavsett hur många varor du vinner.

Du kan få ditt paket levererat på två sätt
    Hämta hos valfri Lindexbutik (fri frakt)
    Hämta hos valfritt Privpak ombud (frakt 40kr)
    Oscar 091001
  • h80

nån som kommer ihåg vad skaljacka o ws kostade i vintras?

• Lejån
    h80 skrev 2010-07-18 17:03:04 följande:
    nån som kommer ihåg vad skaljacka o ws kostade i vintras?
    399 tror jag skaljackan gick på och ws 249 el 299. Tror jag.
    längtar efter sommar & sol
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11