• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • moto

Jag vill handla på kappahl och Lindex nu och vill ha rabatter! Såg att jagade nåt mail/sms men det gällde till i söndags :(

• Tessa76

Har inte heller fått något rabatterbjudande på jättelänge. Har de slutat med dem månne? Poängen man samlar är inte alls lika förmånlig... 25:- får man om man handlar för 1000:-.. Rätt dålig utdelning får jag säga..

• AochJsMamma

Fick rabattkuponger från Kappahl häromdagen men vill ha från Lindex , sett massor jag vill köpa där

• AochJsMamma

För övrigt så hade jag bestämt mig för att inte handla då mkt från rean, men vissa saker kunde jag inte låta bli! Sönerna fick var sin grön FIX skaljacka för hela 150kr styck, som hittat! Köpte även tre Bamse tröjor, en Mumin, en ull underställströja, samt en randig baströja. Jättenöjd! Drygt 600kr för allt.

• Bianca1

Rabatterna från Lindex ligger i korten numer. Be personalen kolla om du har någon bonus :)

• ZZ12

Fix skaljackor, ngn som vet om de är vattentäta? Vilken vattenpelare?

Ngn som vet om de är bra i kvalite? Jag hittade också på rean för 150:-, toppenpris om man jmf m Pop!

Tack!! 

• Mamma och Mor
    ZZ12 skrev 2013-07-29 11:26:26 följande:
    Fix skaljackor, ngn som vet om de är vattentäta? Vilken vattenpelare?

Ngn som vet om de är bra i kvalite? Jag hittade också på rean för 150:-, toppenpris om man jmf m Pop!

Tack!! 

De har fungerat rätt bra till mina barn. Lika vattentäta som skaljackorna från Polarn o Pyret är de inte, så vid vistelse i hällregn läcker det in lite vid sömmar osv. Vanligt regn och en stund ute i det är dock inget problem. Själv tycker jag nog att skalkläderna från KappAhl är bättre än Lindex och helt klart jämförbara med Polarn o Pyret,
    ~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Peak
    Bianca1 skrev 2013-07-26 20:12:01 följande:
    Rabatterna från Lindex ligger i korten numer. Be personalen kolla om du har någon bonus :)
    jo fast det är ju bonusen som hamnar där, som den man får från ica på 25:- skulle ligga på kortet istället för att skickas hem!

Man vill ju fortfarande ha kuponger med rabatt, det här systemet de börjat med nu gynnar ju bara Lindex själva!

De här 30%-kupongerna de skickar ut, får man bara använda en? Jag fick en hemskickad och en på mail, eller 2 t.o.m de skickade ju ytterligare ett mail där kupongen låg med. Så får man använda både den man fått på mailen och den man fick hemskickad?
  • li123

Har varit på två lindex idag och båda hade halva reapriset på barnkläder

• Bianca1

Systemet gynnar faktiskt kunderna mer än man tror. Ingen skillnad mot innan förutom att de "trognaste" kunderna uppmärksammas lite mer...

Ang fler kuponger, det går att använda dem men inte vid samma köptillfälle

• Peak
    Bianca1 skrev 2013-08-16 17:24:19 följande:
    Systemet gynnar faktiskt kunderna mer än man tror. Ingen skillnad mot innan förutom att de "trognaste" kunderna uppmärksammas lite mer... Ang fler kuponger, det går att använda dem men inte vid samma köptillfälle

Nja det är ju inte många % man får i bonus! 2,5% på det man handlar? Då tyckte jag det gav mer om jag fick 25% på ett köp som man fick lite då & då innan!
  • Peak

Ja hoppas på det! Men 30% på en vara var det nu! Till skolstarten hade man ju önskat på ett helt köp ;) blir nog mindre Lindex för mig nu när de minskat rabatterna, men så generöst som det var innan när den här tråden var som mest aktiv kommer vi ju inte få igen men visst var det toppen :D

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11