Inlägg från: Thegran |Visa alla inlägg
  • Thegran

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Rosenbarn skrev 2010-03-20 08:14:53 följande:
    fotografer gillar bara ben o armar- då kommer barnet fram tig bilder på vår 5mån och 22 månaders i veckan
    vad tror du om färger? jag antar att bakgrunden är helvit.
    ska vi satsa på någon ljus färg eller en mer skarp? så svårt!

Det är en kompis som är fotograf som ska ta :) vi har tur!

har lindex några fina fotoklänningar? :) har en söt jeansklänning hemma också som kanske skulle gå...svårt!
  • Thegran

kan tillägga att det inte blir typ dagiskort eller sådana "sitta stilla fint" kort utan det blir antagligen med lite liv och rörelse i.

• Thegran

Vad gulliga ni är som engagerar er! Tack!

Jag har kollat på både de klänningar ni länkar till ovan. Ska och kika på dem irl bara de öppnar :) Är nog mest inne på jeans nu, det blir enfärgat och bra :)
    ska prova klänningen vi har hemma, hon har aldrig använt den så vet inte hur den ser ut på. Den är ärmlös, så då får det bli en vit t-shirt under isånnafall. lite volangsydd och med ett litet blombroderi framme på bröstet.

Men ska kolla vad som finns på lindex också :) har ju 30% kupong att använda som går ut snart så jag köper gärna nåt nytt :)

• Thegran
    Pigelinen skrev 2010-03-20 12:30:26 följande:
    jag la in kort i bildtråden
    tack, kikade :) Jättefint kort!

Men, har man inget tillbehör (som baljan i ert fall) blir det kanske tråkigt med bara vitt.

Vi kör med jeansklänning :) 
  • Thegran
    Xgirl83 skrev 2010-03-20 20:01:05 följande:
    Dottern hade också jeansklänning på sitt 1-årsfoto. En jättefin från Lindex baby, och vit kortärmad tröja (sån där med lite spets typ).www.ateljekvarnstugan.com/img2/galleri/Selma%...www.ateljekvarnstugan.com/img2/galleri/Selma%...
    åh så fint!!

har köpt leggings också. tror det blir både kort med dem och utan :)

lovar att lägga upp foton sen!

TACK alla för hjälpen med klädval!
  • Thegran

Tack igen för alla klädförslag. Nu har vi fotat dottern och korten blev jättebra!

• Thegran
    Pigelinen skrev 2010-03-21 19:03:27 följande:
    När får vi se korten
    3 av de 86 fotona vi fick med oss hem på skiva finns nu i fotoalbumet här på min fl sida.

kan tillägga att de inte är redigerade, så det lilla kexkladdet på klänningen ska försvinna innan framkallning ;)
  • Thegran

köpte supertuffa jeans till dottern, med röda hängslen till.
    och så hittade vi en hel del på HMs rea! Kul! Slänger nog ut kort senare på jeansen :)

• Thegran
    molnen skrev 2010-04-24 12:25:36 följande:
    Bild vore roligt Vad har du till ? funderar på de byxorna (visst var det hjärtan på fickorna).
    ja, det är hjärtan på fickorna :) supertuffa! verkar dock inte finnas med på hemsidan.

tror det blir en gul t- shirt med rött biltryck från HM rean. har inte provat än, dottern sover middag just nu och ska sen kläs om ;)

tar kort senare och lägger ut under kvällen!
  • Thegran

ggäller 25% smset på t3b2 också? nån som vet?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11