Inlägg från: Thegran |Visa alla inlägg
  • Thegran

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

ÖNadja skrev 2011-01-23 09:45:59 följande:
    Är det nån som skrivit ut 50 kr kupongen på lindex och använt flera stycken?
    ja, fast jag brukar ta olika lindex då :)
  • Thegran

ett Lindex här i stan ska stänga igen, och säljer jättemycket för halva priset. Synd att vi köpt så mycket till dottern redan.

• Thegran

tänkte beställa en fix jacka + överdragsbyxor till dottern.

Hon har 92 på kläder, och på vinterkläderna hon har nu.
    Bör jag ta 92 eller 98 på FIX kläderna? hur är storlekarna?

hon väger ca 13 kg, och är väl ca 84 lång skulle jag tippa.

• Thegran

Tack för svaren! Ska klicka hem en jacka, och be mamma beställa byxorna så jag får rabatt på dem också :)

FIX överdragsbyxor, de är ju fodrade. Hur pass tunt är fodret? Går de att ha hela våren eller blir de för varma?

mesh foder, är det sånt där tunt rutat foder förresten..?

• Thegran
    Tullemi skrev 2011-02-17 15:51:15 följande:
    Inga kuponger i min låda heller..... Eller det kanske bara är bra, för annars så "måste" jag ju handla och vi behöver inget egentligen.

shoppa på nätet med koderna som är utlagda här ;)

• Thegran
    liber skrev 2011-02-17 16:02:46 följande:
    Jag köpte den turkoa skaljackan till dottern, hennes val, på förra 25% kupongen. Blev jättefint med denna mössa och matchande vantar till Den är vattentät 10 000 vattenpelare, vindtät osv, gillar även att det är mudd i ärmen och dragsko nedtill samt att man kan torka den i torkskåp (bra på dagis).

satt precis och velade om vilken färg dottern ska få på jackan...är färgen samma  i verkligenheten som på bild? eller är den mer turkos?
  • Thegran
    liber skrev 2011-02-17 16:40:49 följande:
    Svårt att säga Jag upplevde den som annorlunda i verkligheten, den är absolut inte ljust turkos, det är en turkos med mycket svart i om du förstår vad jag menar.

okey, tack!

tog den cerisa, och ett par fix överdragsbyxor till :)

• Thegran
    maggan75 skrev 2011-02-17 17:39:56 följande:
    och jag tyckte den var mycket snyggare när jag såg de ni butik Gillade däremot inte  de enfärgade tyckte  de stora reflexerna förstörde hela jackan
    reflexer är ju superbra!
  • Thegran
    fritzie76 skrev 2011-02-18 09:30:04 följande:
    Tror att jag beställer på nätet istället. Får då också 10% rabatt på beställningen.

MEN är velande mellan vilken storlek jag ska ta i FIX-jackan. Vet ju att de är stora, jag har stl 98 i vinterjackan, tor att det räcker med 98 i vårjackan också......Men det känns så fel att ta 98 när jag köper 104 i andra kläder.....

Jag beställde också FIX jackan. och en matchande mössa till. 30 % på jackan och 10 % på mössan, strax över 300 kr för båda :)

sen beställde min mamma fix överdragsbyxor med 30 % åt dottern också, 207 kr :)

blev riktigt billigt o bra med andra ord :)

• Thegran
    fritzie76 skrev 2011-02-18 09:45:35 följande:
    TessaG - Hur tänkte du med storlek?
    Jag tog 92 till dottern som har det på kläderna nu. Är det helt fel får jag byta :)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11