Snorky skrev 2010-04-20 17:01:08 följande:
jag har fått 3 olika utskick från kappahl den senaste veckan. I fredags kom ett med 25% på ett köp 24-25/4, igår ett med två kuponger på 25% på valfri vara och idag kom en med tre kuponger på 25% (två på barnplagg och en på dam/herrplagg).
jag har fått exakt samma utskick, tycker jag jämt har överflöd av kappahl kuponger.
Berättade ju för några dagar sedan om expediten på lindex som skulle göra en retur på mitt kontokort och sa att kortet var spärrad, tog saxen och klippte isär den, trots att den inte var spärrad. 10. 30 en lördagsmorgon, alla banker är stängda och jag hade knappt cash i plånboken för att köpa lördagsgodis åt barnen.
Igår så ringde butikschefen och bad så hemskt mycket om ursäkt och höll med mig att det var riktigt dåligt gjort av expediten, och att hon inte skulle ha gjort det även om kortet var spärrat eftersom att det var en retur och att jag hade leg som bevisade att kortet var mitt.
Jag bad att hon skulle prata med sin personal om hur man agerar i en sån situation då jag själv jobbat som säljare i 15 år o aldrig skulle komma på tanken.
Hon bad mig komma till butiken så att jag kunde få en kompensation, jag jobbar ju bara 20 m ifrån butiken så jag gick dit efter jobbet, det första hon sa när hon såg mig var , men dig känner jag igen, klart som fan tänkte jag har ju jobbat under samma tak(köpcentrum) i 8 år.
Iaf så sa hon att jag kunde välja något från "strumpavdelningen" hon måste ha sett min bistra min

så hon la till välj vad du vill ett par tights eller leggings.
var stressad att hämta barnen från dagis så jag tog bara ett par strumpbyxor.
tjejen som klippte sönder kortet stod bredvid chefen när hon bad om ursäkt men hon kunde inte ens öppna sin käft o själv be om ursäkt utan stod bara o smålog.