Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Rosenbarn skrev 2010-04-17 19:14:08 följande:
    Men vilket beteende! Bra att butikschefen ska höra av sig...skriv och berätta hur de gick
    ja det ska jag göra. Får se vad hon har att säga.
    Ringde upp spärrservice igen senare under dagen då jag behövde spärra kortet för att beställa ett nytt kort.  pratade med en annan kille som frågade varför kortet skulle spärras så förklarade jag vad som hade hänt, och han sa hon måste ju ha läst fel på skärmen för det kan inte ha stått att den var spärrad då den inte var det han sa även att så ska det inte gå till, jag hade ju leg som kunde bevisa att kortet var mitt.
  • charmmiss
    Snorky skrev 2010-04-20 17:01:08 följande:
    jag har fått 3 olika utskick från kappahl den senaste veckan. I fredags kom ett med 25% på ett köp 24-25/4, igår ett med två kuponger på 25% på valfri vara och idag kom en med tre kuponger på 25% (två på barnplagg och en på dam/herrplagg).
    jag har fått exakt samma utskick, tycker jag jämt har överflöd av kappahl kuponger.

Berättade ju för några dagar sedan om expediten på lindex som skulle göra en retur på mitt kontokort och sa att kortet var spärrad, tog saxen och klippte isär den, trots att den inte var spärrad. 10. 30 en lördagsmorgon, alla banker är stängda och jag hade knappt cash i plånboken för att köpa lördagsgodis åt barnen.

Igår så ringde butikschefen och bad så hemskt mycket om ursäkt och höll med mig att det var riktigt dåligt gjort av expediten, och att hon inte skulle ha gjort det även om kortet var spärrat eftersom att det var en retur och att jag hade leg som bevisade att kortet var mitt.
    Jag bad att hon skulle prata med sin personal om hur man agerar i en sån situation då jag själv jobbat som säljare i 15 år o aldrig skulle komma på tanken.
    Hon bad mig komma till butiken så att jag kunde få en kompensation, jag jobbar ju bara 20 m ifrån butiken så jag gick dit efter jobbet, det första hon sa när hon såg mig var , men dig känner jag igen, klart som fan tänkte jag har ju jobbat under samma tak(köpcentrum) i 8 år.
    Iaf så sa hon att jag kunde välja något från "strumpavdelningen" hon måste ha sett min bistra min så hon la till välj vad du vill ett par tights eller leggings.
    var stressad att hämta barnen från dagis så jag tog bara ett par strumpbyxor.

tjejen som klippte sönder kortet stod bredvid chefen när hon bad om ursäkt men hon kunde inte ens öppna sin käft o själv be om ursäkt utan stod bara o smålog.
  • charmmiss
    Rosenbarn skrev 2010-04-28 12:19:21 följande:
    ÅÅÅ ingen intrenet kod??? HAr inte fått något sånt. jag har massa saker jag vill ha....ÅÅ vill också ha sms!
    fanns ingen internet kod tyvärr
  • charmmiss
    Rosenbarn skrev 2010-04-28 12:25:17 följande:
    Mm fattar inte varför vissa får sms och inte andra!
    jag frågade faktiskt i kassan igår när jag handlade, hon sa att hon hade fått höra att de som drar sitt clubbkort minst 3 ggr i månaden får aktivt erbjudanden.
  • charmmiss
    Line80 skrev 2010-04-28 13:41:21 följande:
    glöm inte att döpa om den ni får lindex sms:et ifrån annars tror jag inte det går att använda
    de brukar inte titta så noga
  • charmmiss
    h80 skrev 2010-05-07 19:01:56 följande:
    Jag köpte Bamsetunikan med leggings till min tjej idag. Var osäker på storleken så jag tog både 80 o 86. På tunikan skiljer det 1 cm på längden, men på leggingsen skiljer det 6cm, är inte det konstig.
    jag köpte oxå den till min lilla tjej idag, hon är 1,5 år undrar om den blir för liten i st 86

la även undan den gröna katten jansson tunikan med leggings till min 3.5 åring, hon har 98/104 i vanliga fall, la undan 104 kanske borde ta 110 då?
  • charmmiss
    h80 skrev 2010-05-07 20:14:37 följande:
    min tjej är 1½ o leggingsen i storlek 80 var för stora, tunikan var lång, men funkar. Så 86 blir nog för stort
    oj, då får jag nog byta innan de tar slut, ska prova den på henne imorgon.
  • charmmiss
    Buttelina skrev 2010-05-07 21:48:29 följande:
    är det detta setet ni pratar om?
    ja precis.
    oj är det strl 86 din tjej har? haha då lär den ju knappast passa min lilla, kanske blir bra till 3,5 åringen, hon ville ju ha en likadan när hon såg den
    hur gammal o lång är din tjej?
    Min stora tjej är ca 95cm och 13kg
  • charmmiss

jag köpte även den nonstop prickiga lille skutt tunikan i st 86 mätte den precis och den är hela 3 cm längre än det setet på buttelinas bild. Jag som trodde bamse kläderna var små.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11