Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

maadicken skrev 2010-09-13 13:04:49 följande:
    är det 20% på hela barn och hel beställning? eller är det bara på ett plagg?
    20% på en hel beställning, jag fick även 20% på två par jeansbyxor samt att det drogs av 50kr var på dem, då de har denim kampanj just nu.
    Lycka 1 skrev 2010-09-13 15:59:59 följande:
    Jag köpte dom till min dotter i butik i fredags.
    Superfina tillsammans med leggings, klänning och skinnjacka

Jag tycker inte dom var speciellt klumpiga och det verkar inte dottern heller tycka. Hon hade dom på sig på stan hela dagen och knallade omkring.
    Hon har stl 27 på skor och det köpte jag även på dessa.
    ja jag tror de blir jätte tuffa till leggings o skinnjacka, synd att de inte gjordes i större storlek skulle jag köpt dem själv
  • charmmiss
    star67 skrev 2010-11-01 14:48:11 följande:
    jag hade köpt föra vecka två tröjor var för 199 kr och vilje använda kopung 50 kr rabatt när man köper för 400 kr men hon på kassa sa att kopunger gäller från 28/10 , men eftsrsom en av tröjorna var sista som var kvar så jag tänkte köpa de och sen göra återköp som hon sa oky.
    och igår skulle jag lämna tillbaka en av de och köpa om den andra. hon har lämnat tillbaka en av de och den andra inte jag har betalat för den igen. jag misstänkte att det är något fel men ganska dåligt på matte. sen igår kväll jag tänkte att jag hade mycket pengar på present kort och den är slut nu så kollade igen på kvittot. 
    hände mig en gång på kappahl. hade köpt flera varor på samma kvitto. lämnade tillbaka två plagg och skulle byta storlek på  ett plagg. men hon gjorde fel och glömde stämpla in returen. upptäckte det när jag kom hem. Gick tillbaks dagen efter och berättade som det var och betalade för plagget.
    Skulle aldrig kunna sätta på dottern plagget annars, skulle känna mig som en tjuv. Jobbar själv med kassa och vet att man kan slå fel ibland.
  • charmmiss

äntligen hittade jag en lila kaxs protex jacka i st 116 till nästa år, men i den kappahl så hade de inte halvarea, utan bara på herravdelningen, ska köpa om den imorgon i en annan kappahl så att jag får den till halvarea, det gick bra sa expediten. får bara hoppas att de fortf har halvarea på kappahl imorgon.

• charmmiss
    star67 skrev 2011-01-16 21:43:56 följande:
    DET VAR BARA TILL DEN 13/1 .
    smset varade bara till den 13, men nu hade de halvarea för alla, inte bara för medlemmar, men verkade inte gälla alla kappahl dock
  • charmmiss
    Line80 skrev 2011-01-17 23:33:15 följande:
    Där ser man, jag köpte byxorna hade köpt jackan med om den funnits i rätt stl. Visste dock inte att det va såå bra!
    och jag köpte jackan då byxorna inte fanns i rätt strl, hade dock köpt lila byxor, i nästan samma färg på lindex på nätet för 75kr, men de är nog bara vattenavvisande, spelar iofs inte så stor roll då jag även köpt en pop o reima overall till nästa vinter.
    men jag tyckte de var lite små i storlekarna, köpte st 116 på jackan till dottern som blir 5 nästa vinter.
  • charmmiss
    mollan nu skrev 2011-01-18 21:33:44 följande:
    fick en 50kr kupong på posten idag som jag redan nyttjat. Vill gärna ha den via mail med så man kan köpa lite mer
    fanns det ingen internet kod på den?
  • charmmiss
    passau skrev 2011-02-03 23:14:21 följande:
    Japp 31/1 slutade den...
    ok, tack för svar, hann iaf utnyttja den en gång på nätet
  • charmmiss
    AochJsMamma skrev 2011-02-21 18:41:49 följande:
    samma här... både på ort o ingen kupong
    och en till gbgare som inte fått
  • charmmiss

jag fyndade oxå den kappan till mina tjejer, hade sett den till ord pris men nu betalade jag bara 90kr/st. fanns bara strl 98 och 116 kvar, tog dem fast jag egentligen ville ha en mindre storlek av varje, men tur det inte fanns, för de satt perfekt

• charmmiss
    Rocktroll skrev 2011-11-14 16:57:54 följande:
    Min dotter ska ha denna. En nästan exakt kopia av min brudklänning :) och 99 kr känns som ett bra pris.

www.hm.com/se/product/94770?article=94770-A

WHAT! kostar den bara 99kr, såg den på HM häromdagen fanns bara en enda kvar utan prislapp frågade efter pris och hon skulle titta efter, kom tillbaks efter en stund och sa att den kostade 299kr och hängde även på en prislapp med det priset, tyckte det var dyrt så jag lät den vara kvar, men nu ska jag verkligen beställa den från nätet, jättefin ju! vad blåst man hade blivit om jag hade köpt den.
  • charmmiss

Någon som har en Lindex Christmas cracker kod på FB att dela ut? har en del grejer i varukorgen, 50kr skulle sitta bra

• charmmiss

någon som varit på lindexrean i kållered, fanns det något i storlekarna 104 och 116 till flick?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11