-
såå typiskt..finns aldrig när man behöver den..Lejån skrev 2010-08-08 17:38:34 följande:Finns väl ingen nu?
-
tack för koden...nu har jag beställt :)
-
vet nån om det kommer in FIX overaller i storlek 74-80? Jag vill ha een sån till dottern...
-
jag ska köpa en overall till dottern som är ca 76cm lång... har ni bra tips på vilken overall? Bra pris? Sen behöver jag hjälp med vilken storlek jag ska köpa till henne?! Tror 86 blir aldeles för stor eller vad säger ni? Kan påpeka att dotter ej går helller..så hon kommer sitta i vagn
-
är det dessa rabatt som gäller fortfarande eller finns det nån annan nu?Fredriks Mamma skrev 2010-08-17 15:49:40 följande:
25% på ett valfritt barnplagg F32001
30% på ett valfritt plagg SELC10321
30% på valfria jeans SELC10322
-
vad är detta? Jag skulle beställa kläder nu från lindex och på alla koderna står det att kampanjekoden finns men jag inte har rättighet att använda den....
är detta nått nytt lindex har fått för sig? Jag är ju inte clubmedlem..kan det vara därför?
-
men jag har ju kunnat använda dessa erbjudanden innan?!mollan nu skrev 2010-08-21 16:34:35 följande:man måste givetvis vara medlem då det är ett medlemserbjudandedottern har dom här:star67 skrev 2010-08-21 12:43:38 följande:villken stövar ska man ta det finns såna som är fodrad undrar om man köpa sånt kan man använda de hela tiden eller bara när det är kallt och måste man köpa andra också utan foder?? www.skopunkten.com/Barnskor/Modeller/Str--20-...
www.skopunkten.com/Barnskor/Modeller/24-30?ar...
Håller lika bra som cherrox stövlarna jag köpte året innan -
är stjärnbyxorna slut eller? Jag hittar inte dem sidan eller i butiken...
-
ville bara säga...var på HM idag och där hade dem rabatt på alla jeans.
Dam och herr var det 100kr rabatt
barn jeans var det 50kr rabatt
Fanns barn jeans för 99kr som då bara kostade 50kr..Köpte ett par mjuka jeans-mysbyxor för 50kr..Helt perfekt att ha som dagis byxa.. -
oj det var rejält! Mycket snyggt, blir sonen glad nu..Tessou skrev 2010-09-01 20:59:50 följande:Nu svider bankkontot vill jag lova..... får skylla på att det e klart sonen ska ha nya kläder nu när han börjat på dagis...
Han börjar även va på gränsen i storlek 86 nu så i den nyaste ordern blev det 92:or...
Beställde nyss detta:
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=974...
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=985...
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=985...
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=101...
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=946...
Har redan detta paket att hämta ut....
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=980...
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=866...
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=858...
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=891...