Inlägg från: New mum |Visa alla inlägg
  • New mum

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

vad konstigt..tittar man på annonsen så kostar stjärn-jackan 249kr..och tittar man på lindex hemsida så står det att den kostar 99kr...haha

• New mum

är det nån snäll själ som kan säga koden för internetbeställning 20% på rean???

• New mum

Behöver hjälp.. Tänkte köpa kax overaller till barnen iår. Killen är 41/2 år och har storlek 110/116 i kläder.. Han är ca 108cm lång.. Vågar jag ta storlek 116? Större eller mindre?

Tjejen är 3 år och har 98/104 i kläder.. Hon är ca 98 lång.. Vågar jag köpa 110? Båda barnen är på semester hos morföräldrarna och dem kan ej prova overallerna.. :(

Snabb hjälp tack

• New mum

nu har jag köpt kax overallerna...tycker att 116 är lika stor som en 110(ica maxi overall). Det skiljer mycket lite.

Sen upptäckte jag att det var inte slitstarkt tyg på knäna och baken. Tycker det verkar märkligt. Lindex fix overaller har ju extra tyg på dem delarna. Känns som jag kanske ska lämna tillbaka dem och köpa Fix istället?

sonen hade fix förra året och den är sliten om knäna, så den här kommer ju absolut inte hålla. Vad säger ni? 

• New mum

kan man använda kupongen på lindex flera gånger utan att dem märker det? typ olika lindex?

• New mum

Nån som vet om man kan använda kupongerna samtidigt? Tänkte göra en beställning på nätet till mig och sonen...

• New mum

Tänkte höra med er: köpte kaxs overall i nov. Sonen har använt den i 2 månader och det är små hål på insidan knäna. Det är tydligen nån plast remsa där i overallen och där har det blivit hål i tyget. Det ena hålet är ca2 cm. Kan jag reklamera den till kappahl?? Jag har inget kvitto kvar, men dem ser ju att det är detta årets modell. Har läst att detta har hänt flera.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11