Inlägg från: 2 små prinsessor |Visa alla inlägg
  • 2 små prinsessor

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

zuperduperme skrev 2010-05-27 19:02:14 följande:
    Det är jätte fint. hade jag en liten pojk så hade jag oxå köpt de
    Funderar på att köpa det till min tös, tycker det passar till bägge
  • 2 små prinsessor

idag är jag stolt över mig själv. Halva rea-priset på Lindex och jag köpte INGENTING! sååå utplockat! tråkigt, men tur för jag behövde inget heller...

Däremot var sambon och köpte kläder till äldsta dottern igår (5 år). Roligt att han också gör det ibland  

• 2 små prinsessor
    Ruso skrev 2010-08-19 08:53:30 följande:

De där lite högre Adidas för 199, vart var det?

Hade för mig att jag såg dem rean på Stadium för 199 förra veckan, men tänkte att jag inte skulle ha. Nu har jag ändrat mig och tänkte att det nog kunde vara bra för yngsta dottern... men nu kostar de 399!?

Har hört att adidas gore tex inte alls är bra, tydligen inte varken varma eller täta, absolut inte lika bra som viking gore tex.
  • 2 små prinsessor
    Xgirl83 skrev 2010-09-10 17:54:32 följande:
    De har fodrade regnbyxor också (fast inte FIX), de har jag köpt till dottern.

Ja den där klänningen är SÅ fin! Tyvärr har jag redan köpt den som är enfärgad petrolblå, denna var finare.
    kan man köpa fodrade regnbyxor endast, alltså utan jacka? Stora dottern har redan en jacka, men inga byxor.
  • 2 små prinsessor
    star67 skrev 2010-10-12 19:14:01 följande:
    tips till er som inte hunnit köpa den fina klänningen!!

www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=...
    Ojdå men den har ju jag Visste inte att den var så populär, men jag älskar den, bästa klänningen jag köpt på flera år!
    zasata skrev 2010-10-12 19:35:58 följande:
    Ååå snart kommern og nån rolig rabattkupong.. Hoppas typ 30% på ett köp för nu vill jag ha såååå mkt.
    Hoppas också på bra rabatt snart! Idag sa femåringen att hon vill ha mjukisbyxor i velour, och hon är annars galen i leggings och vägrar allt annat, så här ska köpas velourisar!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11