Inlägg från: Fredriks Mamma |Visa alla inlägg
  • Fredriks Mamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Ruso skrev 2010-08-17 15:19:25 följande:
    Pluss för Lindex är att vattenpelaren är det dubbla, samt att den går att ha i torkskåp (om de inte har ändrat detta även på Kappahs overaller?)

Och smidigare... jag vet faktiskt inte om det stämmer, för jag upplever overallen inte alls så stel som förra året, utan väldigt smidig (lindex)

Jag tycker nog Lindex ser finare ut också.. det ändä skulle vara om man gärna vill ha typ en grön överall

Min röst - Lindex
    Toppen!! Tack för svar!
    Ska betsälla på fredag, när pengar finns på kortet!!! =))
  • Fredriks Mamma

Är overallerna små i storleken?

Min son är 89, och jag tänkte beställa 92. Borde jag ha 98?  (Jag vill inte ha för stor overall, men absolut inte för liten!)

• Fredriks Mamma

Vilka KAVAT är VINTERSKOR på Ellos? Hittar bara höstskor.... skulle verkligen vilja köpa ett par nu när det är så bra rabatt! =)

• Fredriks Mamma

Hur blir jag medlem? Går det via hemsidan?
    Jag är medlem tillvida att jag kan logga in på lindex. Och kan nyttja 25% på valfritt barnplagg. Men det andra har jag inte tillgång till. Så, hur ska jag göra för att få rabatt på overallen o jeansen?

• Fredriks Mamma

Jaha.. va surt! Jag som väntat på barnbidraget för att kunna beställa overallen!

• Fredriks Mamma

Jag har beställt en fixoverall, och får den säkert i veckan! Tack för att ni tipsade om overall och rabattkoder! Blev ett kap, om den nu passar... men det tror jag!

Beställde även dessa med rabatt:
    http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=8783579&styleid=8783577&path=3403475;3215210;3232580;3527905;111370;1357361

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=9841587&styleid=9841585&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361;3274616

Total: ca 1050, betalade 723 kr

• Fredriks Mamma

Hej!
    Jag läste, icke sammanhängande, lite tillbaka i tråden... där jag uppfattade att FIXOVERALLEN inte var så bra som den verkar... om det är så, vad var det som inte är bra med den?

Jag har beställt en sån, men inte hämtat ut paketet än.

• Fredriks Mamma
    Ruso skrev 2010-09-01 17:13:45 följande:
    Det var testet som den inte blev bland de högsta, men med tanke på att Reima låg precis över och det är MÅNGA som är supernöjda med den trots att den är sjukt mycket dyrare, så säger det egentligen inte så mycket...

Jag tror overallen är bra jag!!
    Var kan man läsa overalltestet??
  • Fredriks Mamma

OK. Det finns inte på internet?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11