-
Men oj... Jag har inte ens börjat köpa 98 än, och han är 89-90 cm... blir det inte jättestort?? eller e tjejkläder mindre?anette 81 skrev 2010-09-02 11:43:59 följande:jag har 104 till min dotter som är 91cm
-
Menar ni att ni har tröja och tights, till kille??
-
Ja, ok... kanske får "tänka om". Tycker det är ok, som långkalsonger,... men inte som byxor, som jag även sett i lindexreklamen, och de ligger under "pojk" i shoppen. Men det ser ut mer som pyjamas.LJ2 skrev 2010-09-02 17:03:19 följande:jag har det ibland, ja.. även strumpbyxor..
han vill själv ha de.. ?
o under overaller/fleecebyxor mm e de super..! även jeans kallare dagar.. o även till dagis..
här e vi inte känsliga.. -
Coops overall ser bred ut. Men om inte Lindex passar, köper jag nog en coop.
-
coop=749 kr
-
Slarvigt av dem, men det är bara tacka och ta emot, speciellt eftersom du påpekar det!Ruso skrev 2010-09-07 16:13:06 följande:Två gånger har jag nu lämnat tillbaka saker jag köpt på nätet och som jag fick 10% på hela köpet. Båda gångerna har de kommenterat detta, men så har de ändå gett mig "fullpris" tillbaka - också ett sett att tjäna pengar
lämnade även in stövlar på ÖB i dag som jag köpte för 79 (hade kvittot med mig), fick ändå 99 kr tillbaka!
Hur blir det då med dyrare... t ex overall osv, när man fått bra rabatt!? =)
Värt att testa, långt till den 20e..haha! -
Jag har hämtat ut FIX overallen nu, satt PERFEKT!
Jämförde 92 (som jag köpte) mot 98 i butik idag... och det är inte mkt som skiljer. Några cm på byxbenen, och nån cm på ärmlängd. Annars samma i kroppen. Så ska prova en gång till, få se om jag ska byta till 98.
Kom hem från Meandi visning för en stund sen... blev dyrt!! -
När kommer stjärnjackan?!?! Och vilken storlek ska jag köpa till min 6 månaders (7kg/69cm=liten, lång, smal)
Vill inte ha för stor. Men inte heller för kort i ärmarna. -
Provade FIX overallen idag igen... och den sitter perfekt! Så den behåller jag!
Min son är 90-92 cm, och jag köpte 92. Den är rymlig, lång i armarna och benen, och jag får ett ordentligt "grepp" i grenen. Om jag tar 98, blir den galet lång i ärmar och ben. Och såååå mkt växer de väl inte på ett halvår? -
Polisen har väl stenkoll på just tradera och blocket??
Iofs, jag jobbade i en väskaffär för inte så länge sen. Då blev vi utsatta för stöld.. och jag hittade väskorna på blocket!!!!!!!!!! Men polisen kunde inte göra nåt, för de behövde vara 100% säkra på att det var precis DE väskorna! Men lindex liksom... finns inga andra butiker som säljer.
Hmm... blir sugen på didriksson jackan... vad kostar en sån ordinaire och vad motsvarar 90 resp 100 i storlek??