Inlägg från: lady in red |Visa alla inlägg
  • lady in red

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jippi,30 % på en varaSkrattande. Undrar vad ska hitta på att köpa denna gångObestämd

• lady in red

Skulle tvätta dotterns klänning(den jeansblå med vita prickar och blomtyg i nertill)för första ggn. Tro ni inte den färgade av sig,så nu är prickarna rosa och blomtyget med som ska vara vitt!!
    Så trist,undrar om man kan reklamera den trots att jag saknar kvitto??

• lady in red

Blev lite shopping idag med på Lindex. Köpstop funkar inte för mig,bara att inseFlört.

Stora tjejen tjatade om "foppa tofflor"(som jag i vanliga fall är helt anti emot för tycker de är fula). Men både hon & lilleman fick tofflorna med bamse påSkrattande.
    Det blev oxå den underbara cerisa klänningen med blommor på och band i midjan.
    Lilleman fick den fina djurtröjan i turkost och en "jogging-väst" i grått.

Bilder finns i bildtråden{#emotions_dlg.flower}

• lady in red
    star67 skrev 2011-05-04 19:07:49 följande:
    nej jag tror inte att vi kan hålla oss utan att köpaRynkar på näsan hade du några rabatter eller köpte du de på ord pris??
    Nä,inga rabatter tyvärr. Fick hem 100 kr rabatt på underkläder om man handlade för 300 kr. Men ingen rabatt på barnkläder. och de är ju det jag shoppar mest juFlört.

Handlade kläder till mig själv 1 maj,men då hade 30% på ett plagg gått ut dagen innan,hade glömt av det,men hon i kassan var snäll och gav mig rabatten ändåGlad.
  • lady in red

Visste inte att man kunde kombinera rabatter så. Brukar ju stå ibland,kan ej kombineras med andra rabatter. Men ska ha koll på det framöverGlad.

• lady in red
    Finesse skrev 2011-05-06 08:45:33 följande:
    Jag tycker att Lindex har så små kläder.. hon har alltid bytt storlek före på dom..

Sonen har oxå kläder från lindex och han är 2 månader och har 68 Men vissa andra märken kan han ha 56 på.. 
    Håller med. Tycker de har blivit mindre o mindre med åren. Vet inte varför. Men dottern brukar ha 110/116 på det mesta,men på Lindex tar vi alltid 122.Men nu har man ju lärt sig de iafFlört.
  • lady in red

Åh, var in på Lindex idag och såg "armeshortsen" till min lille kille . Måste ha ett par Beiga, men avvaktar och ser om det kommer nån kupong på mejlen i veckan. Nån som vet om det blir nåt 30 % denna månad? Måste ringa dom med, har ju inte fått kuponger på flera månader, bara på mejlen, konstigt!

• lady in red

Dessa menade jag med "armeshorts"Skrattande. Vet inte vad de kallas men fina är de iafFlört.
    I butik fanns det beiga oxå,hittade de inte på nätet dock.

Shorts Vit

• lady in red

Mejlade lindex i fredags, får ju inga kupongutskick men posten längre. Får bara på mejlen och har ingen skrivare så nu har jag visat upp mejlen på mobilen i kassan när jag handlat. Så krångligt bara. Men nu skulle de ta bort min mejladress så får jag kuponger med posten ist ). Nån som vet om de kommer nån rabatt denna vecka??

• lady in red

YEY,idag damp rabattkupongerna ner i brevlådan. Blir att shoppa barnplagg i första hand som vanligtSkrattande!!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11