Inlägg från: lady in red |Visa alla inlägg
  • lady in red

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

AochJsMamma skrev 2011-05-17 11:48:17 följande:
    lindex? vad är det rabatt?
    * 100 kr när du handlar barnkläder för 300 kr,och 200 kr rabatt när du handlar för 600 kr osv.
    (samma rabatt på damkläder)
    *30% på valfritt badplagg.

Sen from i morrn så är det sommarpriser på Lindex. Dom har sänkt priset på en del barnkläder,bla den t-shirten med djungelmotiv som de flesta vill ha/har. Den verkar dock vara slut på nätet.
    Kommer inhandla en hoodtröja som var nedsatt(hoppas den finns kvar),samt rutiga shorts. Lilltjejen behöver mer klänningarSkrattande{#emotions_dlg.flower}.
  • lady in red

Ja,sommarpriserna gäller både butik och nätetSkrattande

Jag gick till Lindex nu,en halvtimme innan de stängde(chansade) och då hade de satt ner allt som skulle tills imorrnTungan ute.
    Så Fyndade följande till lilleman:

*Den turkos randiga Hoodtröjan för 99 kr(ord 149
    * Beiga rutiga shorts,79 kr(ord 129
    * Gröna djungel tröjan 49 kr(ord 79 Hjärta

Stora tjejens kläder får jag tyvärr byta,men hon fick:

*Lila byxdress,79 kr.
    *Lila tunn sommarklänning,49 kr.

Vill bara säga att byxdressen passar nog bättre till smala barn,för min knubbiga 4 åring kunde inte ha den trots jag gick upp en storlek,kan vara bra att veta för er som tänkt köpa den.
    Sommarklänningen skulle jag säga är en tunika,för trots jag gick upp till stl 122 så var den kort(en bit ovanför knät) och passformen var inte bra alls.

Blir att byta imorrn och hoppas jag hittar några shorts till bra pris istFlört.

• lady in red

Winters- Jag kombinerade rabatten men sommarpriserna,perfekt juSkrattande.
    Fick 5 plagg för 250 krSkrattande.

Hoodtröjan var super,tunn och skön och rätt stor i stl. Lilleman har 92-98 i luvtröjor annars,men 86/92 var hur bra som helstSkrattande

• lady in red
    lottizm skrev 2011-05-17 22:13:29 följande:
    var de beigerutiga shortsen fina? de ser fina ut på bild iallafall! hur är de i storlek? vad kan man ha till? hmm lite för många frågor kanske men jag har inte möjlighet att ta mig till någon affär och det kliiiiar i shoppingfingrarna, haha
    Jo,tycker de beige rutiga var fina. Brukar inte köpa den färgen annars till barnen,men lillkillen har rätt många jeansshorts och blåa shorts så nu var det dax för en annan färg.
    Fick köpa 86/92,gillar inte dubbelstorlekar nu för båda mina är mitt emellan. Sonen har 92 annars,så shortsen satt ok,hade kunnat vara lite vidare i låren,men nu är han ju en liten knubbis oxåSkrattande. Men helt värda 79 kr var de ju{#emotions_dlg.flower}
  • lady in red
    h80 skrev 2011-05-18 16:24:46 följande:
    vad är det för kod på 25%?
    Hur får ni veta dom här koderna,förutom de vanliga rabatterna menar jag?
    Och hur länge gäller dom?Flört
  • lady in red
    star67 skrev 2011-05-20 18:09:15 följande:
    om någon vill 50 kr  inboxa mig nu! email
    kan inte hitta din email adress,kan jag inboxa dig på din fl sida?
  • lady in red
    lady in red skrev 2011-05-20 18:38:41 följande:
    kan inte hitta din email adress,kan jag inboxa dig på din fl sida?
    Har skickat till dig på fl nu )
  • lady in red
    sarsparis skrev 2011-05-27 09:09:12 följande:
    Visst är den mest grön, lite rosa inslag men det räcker tydligen för att mannen ska tycka att den är tjejig. Nu ligger den i tvätten så han har inget att säga till om Flört Blev så glad när jag såg den just för att den var lite rosa utan att vara för tjejig, om sonen fickk bestämma hade han gått klädd i rosa hello kitty kläder varje dag.
    Nä,den är inte tjejig. Unisex helt klart . Både sonen och dottern har såna. Köpte dock den först till sonen men sen när den sänktes så fick dottern oxå en.
  • lady in red

Såg på mejlen idag att nån vänlig själ gett mig 50 kr rabatt på Lindex online,gillas!! Och tack !

• lady in red
    star67 skrev 2011-06-07 13:36:54 följande:
    DET VAR JAG OCH HAR SKICKAT EN TILL MIRELA OCKSÅ. DU HAR INTE FÅTT DEN??
    Jaha,det var duGlad. Stod nåt namn jag inte kände igen. Tack för koden!Skrattande
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11