Inlägg från: Enensammamma |Visa alla inlägg
  • Enensammamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

lottizm skrev 2011-07-24 16:33:28 följande:
    vad är see1111 för kod?

nån som fått den där 25 % på ett barnplagg-koden som vill dela med sig? jag får den inte fast jag fyllt i två ggr...

30% på valfritt plagg har jag.
  • Enensammamma

Någon som vet varför vinteroverallerna försvann från shopen "kommer snart" ?

• Enensammamma
    Finesse skrev 2011-07-25 11:43:22 följande:
    haha skulle precis skriva samma sak ;)
    Funderar på om det kan vara nått fabriksfel? Men bamse och fix är ju inte samma
  • Enensammamma
    LyckligMamma83 skrev 2011-07-25 12:00:35 följande:
    Hej alla kunniga i tråden:)
    Min son ska börja på förskola i augusti och nu behöver vi handla allt inför starten. När det gäller regnkläder tycker jag att ba,ses regnjacka + byxa är såååå söta (särskilt den randiga). Hur är de i storleken? Är det bättre om de är lite stora, eller?
    Hur är Lindex stövlar till småttingar som nyss lärt sig gå?
    Tacksam för svar:)
    Jag rekomenderar alltid skalkläder och inte galon. Det andas inte och blir grymt varmt.

Annars är dom stora i stl men det är ju bra att växa i kanske. Lindex gummistövlar är som andra gummistövlar   
  • Enensammamma
    Kristyr skrev 2011-07-25 12:14:25 följande:
    tycker att de barn som har haft galon blir plaskblöta, bara ett litet hål någonstans så blir det blött blött blött...
    Det blöta är nog svett. Lätt att missta det blöta för att det läckt. Galon andas inte för 5 öre
  • Enensammamma
    Kristyr skrev 2011-07-25 12:46:27 följande:
    det jag har i galon är pop sydvästar

Värmen stiger ju uppåt
  • Enensammamma
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-07-25 15:02:14 följande:
    har lindex gummistövlar ? d visste inte jag hehe. jag e på jakt efter regnkläder o stövlar ti min son på 1 år. han har stl. 80. nån som kan rekomendera bra regnkläder från någonstans?

Skaljackan och lindex vattentäta överdragsbyxor rekomenderar jag
  • Enensammamma
    Hejpådig skrev 2011-07-25 14:12:46 följande:
    25% får du via lindex.se, nyhetsbrev tror jag, kod see1111 o 50kr fr vän kan du be om i tråden....finns kanske någon som har över...man får mail fr lindex att maila några vänner o ge bort 50:-...

blev 328:- för en fix vinteroverall. BRA pris

Vilken overall undrar jag?
  • Enensammamma
    jannah skrev 2011-07-25 16:07:07 följande:
    Hur är FIX-overallerna i storlek? Stora? Dottern hade 98 i vinteroverall från Polarn o. Pyret i vintras. Borde inte en FIX 104 passa bra i år då? Hon är ca. 97 cm. lång nu...

Min dotter är 105 nu och hade 92 fix hela förra säsongen så 104 måste funka för din dotter
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11