Inlägg från: Enensammamma |Visa alla inlägg
  • Enensammamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

lillronya skrev 2011-06-03 10:15:13 följande:
    Ja jo det vet jag ju.
    Men det här var lite väl tycker jag nog.
    Köper inte så mycket på lindex just nu så jag undrar om en en meters unge har 110 där i alla plagg eller om det var just de här kläningarna som var korta?

Jämför ett killplagg i samma storlek får du se.. Jag Får alltid köpa 104 till min tjej på 94 cm och 14,5 kilo men köper jag 104 på killdel (köper mkt Bamse "killplagg" och annat unisex till min dotter) så DRUNKNAR hon i det. På den delen blir det 92 oftast men 98 på byxor.

Var det typiskt sommarklänningar? inbillar mig att dom är ännu kortare på Lindex än tex långärmade fix eller liknande

• Enensammamma

Sorry ibland hänger jag inte med i hela tråden

Fina kläder iaf =) Shortsen har vi också =)

• Enensammamma
    winters skrev 2011-06-09 09:44:31 följande:
    alltså jag ville bara ha tröjan, brukar heller aldrig kombinera samma mönster förutom på pyjamasar, men det kanske inte var det du menade! Skrattande
    Menade att det känns pyjamas med samma mönster på tröja och byxa Tycker mönstret är fint. Något för min dotter faktiskt
  • Enensammamma

Kul för mig som nattjobbar och hur många dagjobbare kan komma mellan 9-10 då??

• Enensammamma
    winters skrev 2011-06-30 11:32:52 följande:
    Kommer ni att köpa den här? Kan inte bestämma mig om det kan vara mysigt för höstiga innedagar, eller om den känns för bebis?
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=162...
    Helt ärligt hur ofta kommer den användas? Förmodligen aldrig. Extremt onödigt plagg. Dessutom opraktiskt både för stora och små vid toabesök
  • Enensammamma

Dottern ska få monstertröjorna

• Enensammamma
    winters skrev 2011-07-07 09:37:45 följande:
    Någon som har sett de nya KAXS-ränderna i butik? Måste nog ha alla tre! Skrattande
    Den lila får bli dotterns
  • Enensammamma
    winters skrev 2011-07-08 16:30:17 följande:
    härligt att kunna spana lite vinteroveraller i dag på kommer snart på lindex.se nu när det är sånt uschligt väder i dag! Skrattande

och de petrolfärgade manchesterbyxorna kommer garanterat hem hit!
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=159...

Men varför står det inget om vattenpelare i år? Står bara vattenavvisande ju *besviken* och jag hade velat ha en lila overall
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11