För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Glad att jag köpte polisbil tröjan o brandbilströjan till Alex, är redan slut ser jag..
Glad att jag köpte polisbil tröjan o brandbilströjan till Alex, är redan slut ser jag..
Backi o Winters: superfina! Gissar att det blur till att köpa den Snabbt om du vill få fatt på en Backi.,
Här blir det polisbilar till förskolan idag.
Boosse: den bodyn är jättefin! Köpte igår till min yngsta, ska dock byta stl idag. Vill du att jag köper en 86a o skickar? Fanns här igår iaf., den rosa mm o den turkosa mm.
LindaBell: ska absolut kika! Den jag ska ha var slut i min storlek så måste ändå till en annan butik imorgon.. Menar du velourbyxan med lappar på knäna?
Har redan köpt dem LindaBell.. Ska jag lämna tillbaks?
LindaBell: inget problemalls! Lovar!
någon som kan lägga in koden på månadens rabatt på lindex? Inte fått ngn än..
Tack för koden, blev lite köp i butik idag. Köpte bl a stjärnjeansen, velourbyssor till lillebror och lite annat. Är det ngn mer som köpt stjärn jeansen?? Tyckte de såg så korta ut!! Jämförde 110 med ett par andra jeans i liknande modell i 104 i butiken o stjärnjeansen i 110 var ungefär lika stora!
Backi, hade ingen kupong tyvärr, såg koden när jag kom hem. Mäter imorgonbitti, ska precis sova!
Har Lindex koderna gått ut eller? La in imorse o då funkade det, men hann aldrig göra klart beställningen då jag hade bråttom, o nu funkar det inte