Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Värdelös bild men, skjortan till haremjeansen.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Xgirl83
    winters skrev 2011-04-05 22:19:01 följande:
    Superfint! De jeansen är de finaste byxorna som finns, har använt de till både till fint och vardags, mycket välanvända i vårt hem!

Blir nog jättefint med ett vitt linne till, vi hade även hänglsen hängandes på ett av korten. Tycker absolut att du kan ha skjortan o jeansen, men många byxor kommer att passa till den, är ju väldigt allround. Vi hade nog 3-4 ombyten till fotograferingen, Oscar var nysoven och på mycket gott humör! Skrattande
    Ja det är sant! Vi hade väl 2 ombyten när dottern fotograferade sig. Jag får leta fram om jag hittar fler möjliga ombyten (det gör jag säkert).
  • Xgirl83

star67: Såna byxor har jag till min grabb, de är fina! Jag köpte dem på halva reapriset efter jul.

• Xgirl83
    Mamma och Mor skrev 2011-04-11 19:10:39 följande:
    Vad sjutton är det för något i de rutiga skaljackorna??
    Köpte dessa jackor åt bägge barnen är det var kampanj och det är jag glad för. Barnen är atopiker, dvs har känslig hud och jag tvättar kläderna innan användning. Ytterplagg har jag dock aldrig tvättat då de inte ligger direkt mot huden under lång tid som vanliga kläder gör. Det lilla en krage vidrör huden har inte haft någon påverkan. Nu är jag dock fundersam...
    Efter bara en kort stunds användning (en tur till affären samt leka lite på gården) och bägge barnen är rödflammiga i ansiktet och vid handlederna. Värst är det vid ansiktet, där hakan är märkbart röd och irriterad, ser nästan lite "skavd" ut. Har aldrig sett detta fenomen på dem tidigare Obestämd
    Ska låta det läka ut på dem och sen testa igen om det bara var en tillfällighet men jag undrar jag, bägge barnen får likadan reaktion samtidigt....hm....
    Men vad otrevligt! :-/ Du får meddela hur det går när du testar igen. Känns ju inte särskilt hälsosamt att dina barn får en sådan reaktion.
  • Xgirl83

Jag har också varit på Lindex idag, och här fanns det jättemycket till flickor. Men blev bara den där fina jeanskappan, och en Tingelng-tunika till påskägget (dottern har velat ha den...), en body till lillkillen och till honom även en UV-baddräkt, och så lite sockar.

• Xgirl83

Japp, den kappan menade jag! Jag hade velat ta en stl större egentligen, men tyckte denna satt bra ändå.

• Xgirl83

virknålarna: De som lagt upp den rabattkoden måste ha skrivit fel datum. Men om du kollar bara lite längre upp i tråden så har du nya koder där.

• Xgirl83
    anette 81 skrev 2011-04-19 09:30:43 följande:
    nu har dom tag 3 betala för 2 på hela barn sortimentet
    Näää?? Jag som var i butik idag, stod inget om det! Så jäkla typiskt!
  • Xgirl83
    star67 skrev 2011-05-03 10:56:52 följande:
    någon vet hur är de här?? är de lite vind tätta också?? jag behöver något som dotter ska ha till nu när det är kallt fortfarande , hon brukar ha strumpbyxor och tunna byxor så något över måste hon ha. funkar de så??

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=836...
    Om det är de jag tror att det är (dvs de vanliga överdragsbyxorna som Lindex brukar ha) så fungerar de precis så. De är inte vattentäta men vattenavvisande, bra när det är fuktigt på marken eller nåt extra lager behövs.
  • Xgirl83

Någon som vet var man kan beställa mörkblå finbyxor som helst är typ som linnebyxor. Har ett par från Name it men det är 3/4-byxor. Vad tycker ni blir bäst till 1-årsfoto till skjortan från Fix med smala blå ränder?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11