-
är det det nu?Xgirl83 skrev 2011-07-18 17:33:52 följande:Ta 3 betala för 2 på hela barnsortimentet. Brukar FIX skalbyxor komma på hösten eller bara på våren? Hur är de i storlekarna?
-
Xgirl83 skrev 2011-07-18 19:42:52 följande:Ja, det stod på Facebook.
hittade inget på lindex där -
h80 skrev 2011-07-18 19:59:36 följande:på lindex på fb ser det ut som om de gör reklam för tag3bet2 sortimentet bara (tycker jag)
HIttar inte ens lindex där -
Mailade lindex o frågade om det inte skulle komma några rabatter denna månaden, fick detta svaret
Hej och tack för ditt mail!
Lindexclub skickar i regel ut erbjudanden minst en gång per månad, dessa erbjudanden skickas ut runt den 20:onde. Rabatter och erbjudanden som skickas ut går inte till alla medlemmar utan skickas ut selekterat. Ju mer du drar ditt lindexkort dessto fler erbjudanden får du ta del av. Drar du ditt Lindexkort någon gång ibland så får du ta del av vissa erbjudanden, drar du ditt kort regelbundet varje månad så skickas de flesta erbjudanden ut till dig. Erbjudanden kan komma via tre kanaler, post, e-post eller sms.
-
har det kommit lindexkuponger?lillronya skrev 2011-07-19 20:26:08 följande:Ni brukar ha koll på saker och ting här så jag slänger in en fråga igen.
Om det står på en kupong att den bara får användas en gång.
Funkar det att kopiera och använda i två olika lindexbutiker på samma dag iaf då?
Eller det är fusksäkert? -
lillronya skrev 2011-07-20 16:41:54 följande:
Jag fyllde i min mejladress på nätet och fick en kupong.
ÖNadja skrev 2011-07-19 22:27:22 följande:Jag har nån gång skrivit ut flera kuponger och använt i olika butiker utan problem.
Då borde det ju funka för mej med.
Testar nästa gång jag är i stan då.
Idag var det så mycket rea så det blev bara att jag utnyttjade en kupong.
okej menade dom som kommer varje månad -
har inte heller fått något
-
sarsparis skrev 2011-07-26 17:31:08 följande:Är den så varm? Sonen hade sin pop overall även när det var noll gradigt, är ditt barn väldigt varm av sig eller är kanske andningsfuktionen inte så bra på overallen??
Mitt krav är som sagt att den ska tåla slask.....
tåler pops overall slask= -
Wilmis07 skrev 2011-07-26 18:04:00 följande:Ja den var toppenbra,inget klaga på alls.
låter bra det -
Wilmis07 skrev 2011-07-26 18:07:23 följande:Det enda jag klagar på är priset
Jo me jag vill inte ha en billig overall som inte håller torrt, fast jag var ganska nöjd med Coops overall förra året