-
glömde föressten, det var jättestruligt att beställa för mig den 16e, fick beställa 3!! ggr, för jag fick mail om att mina ordrar makulerats hela tiden.. har du fått mail om att paketet är packat och på väg?maggan75 skrev 2010-03-25 15:49:07 följande:Beställde från hemsidan den 16:e men har fortfarande inte fått mitt paket Har mailat kundtjänst nu och kollar om de kan se vad son hänt så här lång tid har det aldrig tagit .....
-
jag har tyckt min dotter haft korta armar, men i stlk 104 på fixjackan var den bara lite för lång, inte för mycket, går ju dra åt med kardborren... men 98 är ju bättre i längden på ärmarna som du säger.. men vet jag inte om det funkar så bra med nåt extra under , tycker den satt lite för tight över hennes runda magemaggan75 skrev 2010-03-27 16:52:02 följande:Jag tyckte den var lång i ärmarna min tös är 102 och 104 var ganska stort men 98 satt precis
... svårt! har du bestämt dig för 98? vad väger din dotter?
-
jag har kanske frågat det tidigare.. men minns inte riktigt..Glittrax skrev 2010-03-28 20:05:41 följande:jag har tyckt min dotter haft korta armar, men i stlk 104 på fixjackan var den bara lite för lång, inte för mycket, går ju dra åt med kardborren... men 98 är ju bättre i längden på ärmarna som du säger.. men vet jag inte om det funkar så bra med nåt extra under , tycker den satt lite för tight över hennes runda mage ... svårt! har du bestämt dig för 98? vad väger din dotter?
-
har båda stlk hemma nu och ska fundera lite till.. tyckte som du att 98 satt lite precis, vill ju att hon kan ha den i höst med..men inte heller vara för stor nu, och sen tycker jag den är väldigt lång i modellenmaggan75 skrev 2010-03-28 20:57:56 följande:Jag har beställt 104 ska hämta i morgon och prova ..... tyckte 98 satt så precis ..hon väger ca 15-16 kg
-
92 cm runt 15 kiloSmileycat skrev 2010-03-28 21:17:54 följande:hur stora barn har ni?
-
bra fråga..Smileycat skrev 2010-03-28 22:11:31 följande:och vilken storlek på jackan?
sambon tycker 98... men ska se med en fleece under..
-
Igår lämnade jag tillbaka fixjacka och byxa i butik som jag köpt på shop online, hade beställt två olika storlekar för att kunna jämföra óch behöll den ena storleken som passade bäst, men så frågade hon i kassan om jag ville ha tillbaka följesedeln, men sa att jag inte behövde det, sen kom jag på att jag har ju inget kvitto på det jag behållt, hon sa att man inte behöver det vid ev reklamation om kläderna är felande senare, nån som behövt det?
Sen verkade hon inte lämna tillbaka rätt summa, använde ju 30 % kupongerna men hon drog bra av 10 %.. inte mitt problem.. -
BLÄ! dottern hade sina fixbyxor på sig ute idag och satte sig ned på knäna på asfalten.. och nu är det rispor på ena knät! inte så det är hål..men nästan
-
Ni som köpt capribyxorna med rosa mudd både upptill och nedtill och tänkt ha de som vanliga långa byxor, vilken storlek har ni tagit?
de finns inte i shopen nu, men jag köpte 110 till min tjej på 92 cm. inte så jättelånga...kanske kan ta 116 om de nu finns kvar...... känns som de kan bli stora i midjan då bara. -
ok.. 2-3 stlk större alltså, de verkar inte vara alltför stor i midjan då heller.. min dotter har 98 så då blir kanske 116 bra, men det låter stort!h80 skrev 2010-05-06 10:06:14 följande:jag tog storlek 98 till min tjej som har 80/86 i vanliga fall