Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Peak skrev 2010-03-24 13:18:26 följande:
    haha det tänkte jag med!!Xgirl83 skrev 2010-03-23 20:13:06 följande: Jo jag såg sådana på raställ i stan!
    Jag såg du kommer ha en liten butik Du kommer få besök av mig Massa fint på bloggarna ju...Längtat efter nå nytt i denna stad!!!
  • Rosenbarn

Vart på stan på tjej kväll de hade 25% på ett helt köp på Lindex. Hittade en tunika till mig och stjärn jeansen till sonen- MEN kom hem såg jag de stor 98 på lappen (de jag skulle ha) men 92 inne i byxan surt för de fanns inga andra......Jag som ville ha  dem nu när de var billigt!!!De finns inte på web shoppen va? hittade dem inte igår.

• Rosenbarn
    Peak skrev 2010-03-25 20:42:23 följande:
    örebro var det väl? Jag lämnade tillbaka ett par 104 igår - men det kanske inte hjälpte...Tyckte de var lite "små" i storleken!? Min son har just börjat med 104 men tyckte 110 verkade passa honom bättre!
    Nä tror 104 blir för stort. Han är bara 87 lång...och rätt smal!.......trist!!
  • Rosenbarn

ni med stjänjeansen visst ska de vara knapp på båda sidor vid resåren man kan dra åt??

• Rosenbarn
    Line80 skrev 2010-03-26 11:51:37 följande:
    japp!
    Då är de fel på de jag köpte, en knapp saknas orka undra om jag har någon till övers!!
  • Rosenbarn
    ängeln83 skrev 2010-03-26 17:14:02 följande:
    Verkar som dom varit lite snåla med tråden till knapparna, det ska vara 2 knappar men våran ena knapp hittade jag i byxbenet när jag plockade upp dom ur kassen.
    ok inte konstigt då!!!! sonen ä 87 lång men böt till 104 och de pasade bra på längden lite stora i midjan men med blöja o skärp gjorde de inget. De ä ju bra mudd nertill så långa gjorde inget. var lika stora som kappahls 92....
  • Rosenbarn

Köpte den tukos aktiga ws overallen idag till tösen, men den var passde verkligen inte henne. Jag som gillade den färgen... Funderar om de kanske räcker med en POP WS jacka i vagne hon är ju bara 5 månader nu och lligger än så länge,,,,??? VAd tror ni

• Rosenbarn

Blir att lämna tillbaka den turkosa overallen i 74.....Offfrade min 30% till den :( Kan man flytta över den till annat plagg?  Eller ska man sälja den istället för att lämna tillbaka? vad tror ni?

• Rosenbarn
    Glittrax skrev 2010-04-02 08:59:34 följande:
    Igår lämnade jag tillbaka fixjacka och byxa i butik som jag köpt på shop online, hade beställt två olika storlekar för att kunna jämföra óch behöll den ena storleken som passade bäst, men så frågade hon i kassan om jag ville ha tillbaka följesedeln, men sa att jag inte behövde det,  sen kom jag på att jag har ju inget kvitto på det jag behållt, hon sa att man inte behöver det vid ev reklamation om kläderna är felande senare, nån som behövt det? Sen verkade hon inte lämna tillbaka rätt summa, använde ju 30 % kupongerna men hon drog bra av 10 %.. inte mitt problem..
    De som blir att du inte får pengarn tillbaka du får tillgodokort!!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11