Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Smultronhjärta skrev 2010-04-29 07:08:34 följande:
    Du döper om avsändaren till Lindex Club i din telefonbok
    ok de ä nu gjort
  • Rosenbarn
    Pixxi skrev 2010-04-29 20:08:18 följande:
    De nya emil-kläderna är jättesöta men jag är nog aldeless för praktisk för att köpa vitt- vitt -vitt. Det brukar bli prickigt o smutsigt efter mindre än en kvart
    Jag tänkte också så först men kunde sedan inte motstå en vita t-tröjan till sonen. Får bli att inte äta köttfärssås den dagen han har den och kanske inte dagis- eller sak samma, får väl bli fläckar då...
  • Rosenbarn
    mollan nu skrev 2010-04-29 22:03:18 följande:
    Köpte den här idag: www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=7...Jag har 6-7 st kvar från dottern men älskar bodysuits med korta ben/ärmar. Perfekt till sommaren. Sonen är 6 månader och jag köpte en 86 till honom, han har 80 i kläder nu :-O Dottern är född i augusti så hennes kläder som 1åring kommer passa sonen perfekt i sommar.
    köpte den med traktor på. så praktiska. Dottern ä 6 mån mden fick bli 80 har 74 nu
  • Rosenbarn

har någon av er IDA bodyn??? Jag köpte den och har tvättat den enligt tvättråden....Vad ska jag göra???

• Rosenbarn
    h80 skrev 2010-05-11 21:14:58 följande:
    jag har den, men inte tvättat, vad hände??
    den ser ut som den är använda typ ett år...Tvättnopprig och luddig och inte så klar i färgerna. Ska försöka ta mig till stan i helgen och höra med dem!! Har tvättar den en gång och enligt råden+ använt den  en gång innan tvätt /kunde inte motstå när de blev läckages samma dag/
  • Rosenbarn
    mysak79 skrev 2010-05-18 20:53:42 följande:
    Nån som vet om det kostar att ha Lindexkortet? Måste man komma upp i nåt speciellt belopp för att få ha det?
    Nä de är gratis
  • Rosenbarn
    lillronya skrev 2010-07-06 18:57:30 följande:
    Brukar det finnas fix skalbyxor på hösten, eller är det bara på våren?
    Finns skalisar på rea nu
  • Rosenbarn
    lillronya skrev 2010-07-06 19:42:39 följande:
    Inte här.
    Behöver verkligen två par. Vete 17 var jag ska hitta de bara.
    Vilken str ska du ha? Kan kolla här men frakten kanske kostar runt 30kr
  • Rosenbarn

Det var fix jag såg, kollade dock inte str men fanns några så ska kolla. Har 98 på sonen på 90cm så skulle gissa på 104 till hösten om de är 95cm nu. Men samtidigt de är stora i str...Ska kolla vad som finns!

• Rosenbarn
    Tessou skrev 2010-08-14 19:07:01 följande:
    Vi skulle köpa skor till Elias nu i veckan och hon sa 1,5 cm större. Men det kanske är olika...
    Beror lite på hur gamla barnen är också, barns fötter växer olika vid olika ålder har jag läst.
  • Rosenbarn
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-20 08:23:08 följande:
    30% låter ju lovande!! Men farligt för plånboken =)
    ÅÅ har inte läst tråden..Men när?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11