För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

suck... köpte jeggins på Hm i fredags i storlek 98. I vanliga fall har miin dotter 92 på leggings men nu de sista har jag köpt 98 eftersom de går att vika upp. Men jegginsen var SUPERSTORA.. och jag tog ju för givet att de passade så jag ryckte lapparna och längden är inga problem men midjan... jisses... midjan kommer kanske passa om tre år, superstora, har aldrig varit med om leggins där de åker ner i midjan... funderar på om man kan sätta in extra resår. Tror faktiskt inte att 92 var så stor skillnad i midjan. jobbigt!!!
vilka klänningar är det ni pratar om?
jag är egentligen lite anti Bamse... (skjut mig inte men dessa var så söta... såg även shortsen och topen som kommer v 18... så jag väntar in dem innan jag beställer till min tös...
ingen som har bild på dessa
jeans ni pratar om?
aha.. de är underbara. Hade dock missat att de inte var i fullängd!
Tog fram båda bamsetunikorna på dator och så fick min dotter kolla på dem och så frågade jag vilken som var finast och hon sa DEN och peckade på den gröna Hon är drygt 1½år så jag vet inte hur mycket hon eg förstod men nu har hon valt
Men väntar till shortsen släpps också, ni kan väl ropa när de släpper dem också... Sen måste jag verkligen sluta köpa kläder till min dotter, hon har ju massor redan.