Inlägg från: Pigelinen |Visa alla inlägg
  • Pigelinen

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Ja Älskad från första stund var underbart!!!!

Hum... blev lite skeptisk till bilderna på bamsekläderna... tyckte att det rosa setet mer såg ut som nattlinne och det andre var lite för litet för min smak, men sen har ju min dotter ifs bara 92 så hon kanske kan ha 86... får ta med henen och prova

• Pigelinen
    Buttelina skrev 2010-05-03 13:19:58 följande:
    jag använder tshirt redan. har använt det under hela vintern över långärmat. sen hela sommaren använder vi det ju japp jag har sett dom live fina! förresten, menar du de på flick eller pojk?
    Flick menar jag
  • Pigelinen
    imsel skrev 2011-09-26 20:33:18 följande:
    Är ganska säker på att det bara finns till strl 86..
    Har också letat länge efter onepiece i strl 98, och var glad att jag hann köpa en från Lindex när dom hade på småbarnsavdelningen (lila. Det fanns i grönt också).
    Fast den krympte ju massor i tvätten, så från att ha varit för stor blev den elldeles för precis istället.
    Vet inte vars mer det kan finnas..   
    Men om hon har 98 nu så borde väl 98/104 räcka? Har sett en 110/116 men tycker att den verkar väldigt stor.
  • Pigelinen
    Pigelinen skrev 2011-09-26 20:59:51 följande:
    Men om hon har 98 nu så borde väl 98/104 räcka? Har sett en 110/116 men tycker att den verkar väldigt stor.
    kan tillägga att hon är ca 95cm lång o väger 14kg så hon är inte så stor.
  • Pigelinen
    Bianca1 skrev 2011-09-26 21:10:29 följande:
    Onepice kommer till Lindex i mitten av oktober
    aha... vi reser den 16e oktober... undra om den hinner komma innan... är lite besviken på Lindex. Kollade på en klänning till mig på nätet (innan de gjorde om hemsidan) o då stod det v 38 men den kom inte in. Och nu står de ju inte när de ska komma till butik längre.
  • Pigelinen
    Bianca1 skrev 2011-09-27 09:18:54 följande:
    Vad var det för klänning då? Kan försöka ta reda på vad som hände med den

Den ligger fortfarande på kommer snart.. jag skulle haft den på familjefotografering i fredags därav att jag sprang mig blå på Lindex... ;) Nu behöver jag den inte innan jul ;)

• Pigelinen
    MTG skrev 2011-09-27 15:06:52 följande:
    Väntar oxå på klänning från lindex :) vill att den gråa kommer in någon gång, skulle vilja ha den på dop i helgen.
    är nog samma klänning vi väntar på;)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11