• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Skytten75

Shoppingkväll i Mölndals centrum på torsdag den 16 sep kl. 18-20. Specialerbjudanden, tävling, rabatter och avsmakningar.

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Tullemi
    Tessou skrev 2010-09-14 21:13:49 följande:
    Usch så tråkigt... Tycker att om plaggen finns på hemsidan å i katalogerna så ska man kunna få de direkt å inte vänta x antal månader...
    Ja, speciellt när man får hem en ny broschyr med x antal fina plagg som man blir sugen på....ja så finns dom inte. Visst kan saker ta slut, men nyannonserade varor borde ju finnas lite mer av.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Pixxi

kolla tidigt på morgonen, då får de in nya varor. Det är då man ska handla Jag försökte o hitta inget i lager på kvällen , på morgonen runt 8 fanns flera nya

• Skytten75

Hur länge gäller 20% rabatt på ett helt köp hos H&M?

• Tvillingmamma2007

Men nu kan väl kupongerna dimpa in tack hehe

• Hejpådig

jag får då inga 20% på ett barnplagg som någon skrev, gäller ju bara baby? testade o utan resultat.

• Fredriks Mamma

Håller med om att HM är slarviga att leverera. Nu tog jag "allt i ett paket", och då får jag vänta länge. Ingen fara denna gång, då jag beställde lite större storlekar.

Förra gången delade jag upp hämtningen, och fick hämta ut HM paket FYRA gånger! Pust! Missade ett t.o.m. Så det gör jag inte om! En gång kom det bara EN t-shirt... va f-n! Mkt spring till postombudet, då väntar jag hellre på allt.

• Tindrisen03
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-15 09:32:56 följande:
    Håller med om att HM är slarviga att leverera. Nu tog jag "allt i ett paket", och då får jag vänta länge. Ingen fara denna gång, då jag beställde lite större storlekar.

Förra gången delade jag upp hämtningen, och fick hämta ut HM paket FYRA gånger! Pust! Missade ett t.o.m. Så det gör jag inte om! En gång kom det bara EN t-shirt... va f-n! Mkt spring till postombudet, då väntar jag hellre på allt.
    Ja och ngn gång när jag valt flera leveranser har jag fått meddelandet att de ej skickar det sista då varuvärdet var för lågt på det... Var typ en mössa el ngt
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Skytten75

Jaså gäller det bara baby!? Så dåligt med rabatter från H&M. Jag funderar på att gå ur H&M club. Var tvungen att betala 60 kr för kortet i år. Handlar så sällan där.

• Xgirl83
    Skytten75 skrev 2010-09-15 09:54:36 följande:
    Jaså gäller det bara baby!? Så dåligt med rabatter från H&M. Jag funderar på att gå ur H&M club. Var tvungen att betala 60 kr för kortet i år. Handlar så sällan där.
    Ja jag har gått ur där, så snålt. Och liksom att man ska behöva betala för att vara medlem?
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11