• Lejån

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Åh shoppade en söt tröja till sonen ikväll (var ju tvungen att utnyttja 30%). En ljusturkos med spindlar på. Vet inte om den finns i webshopen...

längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    Rosenbarn skrev 2010-04-02 20:47:45 följande:
    Någon som vet om man får 10% på allt på webbshoppen även på 3bet för 2???
    Ja det såg så ut iaf när jag provade.
  • Lejån
    solstraalen skrev 2010-04-13 08:54:56 följande:
    Vilken strl ska man ta på fix då? Hon har 116 på sina från pop. Har 110 i vanliga byxor. Vill kunna ha dom i höst oxå, 116 iaf på fix?
    HAr du inte möjlighet att prova dem? De är ju rätt stora så det blir ju jobbigt om de blir för stora.

Jag provade 110 på min och de var rätt stora på henne. Räknar absolut med att hon kan ha 110 i höst också. Men din kanske växer fortare än min.
  • Lejån
    solstraalen skrev 2010-04-13 12:27:27 följande:
    Lejån, hur lång är din tjej?
    Inte en susning! Har inte mätt sig sedan i somras någon gång.
  • Lejån

Åh, hade kappahl också halva rea!? Surt, jag som lät bli att gå dit... Å andra sidan, billigare så.

Här hade de inte så mkt roligt kvar på Lindex, men blev iaf ett par finbyxor åt lilleman att ha någon gång i framtiden, en Stinky-tröja, ett par velourtights till tjejen och en tunika till mig.

Här fanns det faktiskt två rosa 3-i-1 jackor kvar också, och en overall. Ska nog uppsöka en annan Lindex affär imorgon men då lär det ju inte finnas något alls kvar.
    Katt-tröjorna är verkligen billiga nu! Synd att vi redan har bunkrat upp med dem. Lilleman sliter nog hål i sin rosa/röda snart.

• Lejån
    puh fantast skrev 2010-04-20 20:20:59 följande:
    Har gjort ett kanonklipp idag, hittade den gröna Fixjackan (med löstagbar flecce) för 99:-. Hoppas bara att den passar på dottern nästa vinter eller vintern efter det. Hittade även den gröna äppeltröjan och den svarta klänningen på bakelser på rean
    Men vilket lyx! Sånt skulle jag också vilja hitta på rean! Här finns bara tråk... Får kanske skicka päronen på shoppingrunda istället.
  • Lejån

Stod och höll i bil-tshirten igår men den var riktigt läskig i tyget. Någon som har köpt den och kan säga om den är "vass" eller om jag bara hittade ett måndags ex?

Det blev i alla fall en orange "myrslok" t-shirt för den var så ful så den var cool. Lär passa perfekt till de gröna frotté brallorna från förra sommaren.

• Lejån
    Love Isac skrev 2010-05-13 22:11:57 följande:
    Jag har köpt en till min son...om du menar den som finns i turkosblå med gult kantband och små bilar över hela, och så en i en annan färg??Den är iinte vass..bra i kvaliten tycker jag...Det var kanske ett "måndagsex"du stötte på?!
    Ja, det var nog den jag menade. Då kanske jag vågar beställa en på nätet istället då och hoppas att den är mjukare.

Inte för att lilleman behöver fler tröjor men den var ju söt!
  • Lejån
    Hejpådig skrev 2010-05-18 21:19:37 följande:
    hm är bättre på det viset att man får bonus för varje köp, mig vetligt är det inte så på lindexkortet iaf, alla får ju samma kuponger oavsett om de handlat eller ej.
    Jodå, man får bonus på Lindex också men bara om man betalar med kortet.
  • Lejån

Shortsen som finns på hemsidan och är vita, för 49.50... Någon som vet vilka färger de finns i i butik?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11