För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Åh shoppade en söt tröja till sonen ikväll (var ju tvungen att utnyttja 30%). En ljusturkos med spindlar på. Vet inte om den finns i webshopen...
Åh shoppade en söt tröja till sonen ikväll (var ju tvungen att utnyttja 30%). En ljusturkos med spindlar på. Vet inte om den finns i webshopen...
Åh, hade kappahl också halva rea!? Surt, jag som lät bli att gå dit... Å andra sidan, billigare så.
Här hade de inte så mkt roligt kvar på Lindex, men blev iaf ett par finbyxor åt lilleman att ha någon gång i framtiden, en Stinky-tröja, ett par velourtights till tjejen och en tunika till mig.
Här fanns det faktiskt två rosa 3-i-1 jackor kvar också, och en overall. Ska nog uppsöka en annan Lindex affär imorgon men då lär det ju inte finnas något alls kvar.
Katt-tröjorna är verkligen billiga nu! Synd att vi redan har bunkrat upp med dem. Lilleman sliter nog hål i sin rosa/röda snart.
Stod och höll i bil-tshirten igår men den var riktigt läskig i tyget. Någon som har köpt den och kan säga om den är "vass" eller om jag bara hittade ett måndags ex?
Det blev i alla fall en orange "myrslok" t-shirt för den var så ful så den var cool. Lär passa perfekt till de gröna frotté brallorna från förra sommaren.
Shortsen som finns på hemsidan och är vita, för 49.50... Någon som vet vilka färger de finns i i butik?